Latias Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 H2H-ligaen er tett. Ett tap og man kan falle fra 3. til 9. plass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg ledet helt til jeg begynte glemme å endre på laget. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 WC er aktivert. Tenkte å kjøre bench boost i uke 34 og trippel kaptein i uke 37 (Lukaku).Stiller dette laget til uke 33-34-35(bytte av keeper)-36-37 så langt jeg ikke får noen skader eller utvisninger.Hennessey Coleman - Bellerin - ClichyBarkley - De Bruyne - Coutinho - IwobiMartial - Lukaku © - Agüero (V)DDG - Lanzini - Moreno - DarmianNoen kommentarer på ting jeg har kanskje glemt? eller forbedringer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Greit fornøyd med Fantasy-sesongen så langt. Har bestenotering på ca 715.000 plass. Nå ligger jeg på ca 140.000 og har allerede flere poeng enn i 11/12 og 12/13. Tar snart igjen fjoråret, men har litt å gå på før jeg er oppe på 13/14 som er min beste sesong så langt. Hadde jeg vært smartere med triple captain og bench boost kunne jeg hatt langt flere poeng. Burde venta med å bruke de to. Forøvrig er laget mitt + banken verdt £107,3m, så har bygget meg greit opp fra £100m. Endret 7. april 2016 av Knewt Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 WC er aktivert. Tenkte å kjøre bench boost i uke 34 og trippel kaptein i uke 37 (Lukaku). Stiller dette laget til uke 33-34-35(bytte av keeper)-36-37 så langt jeg ikke får noen skader eller utvisninger. Hennessey Coleman - Bellerin - Clichy Barkley - De Bruyne - Coutinho - Iwobi Martial - Lukaku © - Agüero (V) DDG - Lanzini - Moreno - Darmian Noen kommentarer på ting jeg har kanskje glemt? eller forbedringer? Ingen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ingen som tar utfordringen? Altfor mange spillere som ikke spiller GW35. Coleman, Darmian, Barkley, Iwobi ut imo. Ingen Alexis er kriminelt. Inn med en Arsenal-forsvarer til, Gabriel muligens? Lennon er i mye bedre form enn Barkley og billigere også. Jeg vurderer denne midtbanen: Alexis, Coutinho, Firmino, Payet, Lanzini (evt. Lennon om jeg får råd). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hvorfor er Alexis en sure-thing egentlig? Gutten har ikke spilt en god fotballkamp siden Manchester United i høst. Puttet riktignok sitt første på hjemmebane nå nylig siden den nevnte Man Utd-kampen, men han var utenom målpoengene ikke blant de beste på banen. Ville ikke følt meg spesielt trygg med han som kaptein. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Han sanker ikke nok poeng for å forsvare prisen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Godt rustet til bench boost i GW34. 14 spillere med DGW. Ville egentlig droppe Kun, få inn KDB på midten og oppgradere forsvaret, men turte rett og slett ikke å gå uten Kun. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kriminelt å ikke ha Iwobi på banen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Lukaku er et jævla troll. Tenkte å beholde han ut sesongen, men kaster han nok på dør etter GW34. Fikk i det minste et par CS i kveld. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Hennessey er min beste spiller i uke 33.. sier litt.. Sturridge inn for Lukaku.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Noen flere som har en feeling på triple captain Iwobi? Aguero er ikke i storslag, og kan fort bli bytta ut etter 60min om de har ledelsen, pga videre spill i CL. Hva føler dere Arsenal-folket, får Iwobi 90x2 min denne DGW? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Han kommer ikke til å spille 2*90 minutter. Gå heller for carroll... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Fuckings LvG som sparer Martial mot Aston Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Gomes Du kan umulig ha han i laget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Du kan umulig ha han i laget? Skulle ønske. Har Robles og DDG med bench boost. Ikke bare LVG som ødelegger, men også Rafa med Mitrovic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Kun har igjen Newcastle. Alexis © må faen meg levere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå