#Kroenkeout Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Konsentrer deg om å ha med så mange topp 4 spillere som mulig. Tenk bredde. Trenger ikke å fokusere på de dyreste det finnes mange til 8.5. Byttene bør være spillere som ala Cabaye Din store svakhet er forsvaret for øyeblikke. Endret 24. juli 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) De genererer lite poeng. Forsvaret generalt altså. Endret 24. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Koffor har eg ikkje funne denne ligaen før? Har no rota meg inn, men like "seriøst" som før no med unge blir det ikkje. =) Har folk begynt å tenke kabal rekner eg med? =) Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Folk må tenke i de baner at man lett kan bytte ut/inn spillere uten hits. Og tenke da mer struktur på kostnadssiden. F,eks Midtbanen: 6,0 - 8,5 - 7,0 - 11,5 Om de heter Øzil/Depay/Richie/Cabaye/Hazard/Alexis tror ikke jeg er enormt viktig i starten. Det som er viktig, er å kunne bytte inn innen samme priskategori dersom det skulle bli nødvendig. F.eks at man ser at Cazorla er mer farlig enn Depay, eller Cabaye mot Ritche osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten. Özil, Ramsey og Cazorla er veldig sikre! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten.Özil, Ramsey og Cazorla er veldig sikre! Men kan det ikke være at Cazorla kommer til å spille mer på midten i år? Tror du Walcott får spille hver runde? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hva tror dere om f.eks Depay og Schweinsteiger hos United? Fristende å ha med en av de, men usikker på hvordan LvG komponerer laget de første rundene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Depay er riscky, da spesielt i starten. Kommer nok til å bli en av de mest scorende United-spillerne i løpet av sesongen, men tar ikke risikoen på han på starten. Schweini bør du for øvrig ikke ha. Kommer neppe til å score mange og til den prisen finner man flere andre fristende spillere(Wijnaldum, Chadli etc.) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Du har nok rett ja. Alltid vanskelig før sesongen kommer i gang. Gleder meg som en unge til helga! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen som er gira på en head-to-head liga? Skaper litt ekstra spenning for oss som tidlig faller av i hovedligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er head to head omtrent som cup? Altså, en mot en. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er head to head omtrent som cup? Altså, en mot en. En mot en, seriespill. 3p for seier, 1p for uavgjort og "målforskjell" som i antall poeng totalt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten. Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten.Özil, Ramsey og Cazorla er veldig sikre! Men kan det ikke være at Cazorla kommer til å spille mer på midten i år? Tror du Walcott får spille hver runde? Cazorla spilte store deler av forrige sesong i midten. Vår assistkonge og er nok relativt sikker. Ozil kommer til å ha klippekort, men leverer jo ikke assists eller mål, så han hadde jeg ikke satset på. Vanskelig med Walcott. Tror han og Giroud kommer til å rotere avhengig av motstand. Spiller neppe hver runde. Dog så leverer han assists eller mål nesten hver kamp han spiller, så han kan være verdt å gamble på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Mulig jeg bare går for Ramsey og håper han får en knall åpning ala i forfjor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Begynner å bli et par sesonger siden jeg prøvde meg. Gikk til helvette så gadd ikke igjen. Prøver i år så får vi se. Har foreløpig dette: Er sånn halvfornøyd med midtbanen. Usikker på angrep. Skulle gjerne hatt Hazard / Aguero / Chances. Forsvaret tror jeg er OK. Kunne vurdert å bytte ut Per med Clyne/Darmian. Keeper er jeg passe fornøyd. Er muligens rom for å oppgradere Stekelenburg til Cech / Curtois, men usikker på om det er verdt det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 gjort et par forandringer. sh er litt feil. firmo på benk første kamp costa ut, skadet ofc , hadde håp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå