Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Fem poeng på tre cityspillere og Arnautovic ytterst på benken. Yay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Hvorfor i helvete starter ikke ighalo med poeng på fantasy?? Faen meg captain! Endret 5. desember 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mahrez med mål etter 5 min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Og Albrighton med assist! Perfect Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mål nr 2 på Mahrez! Bare synd at absolutt alle har han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ja. Den er litt pointless Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Tenkte å selge Costa sist uke,men Sanchez ble skadd. Yay. Må egentlig bytte stekenburg også da laget lekker som en sil. Faen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har tatt tidenes sjanse denne runden. Ikke nok med at jeg kjøpte Hazard, men jeg gjorde ham faen meg til kaptein også. #yolo Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Solgte Mahrez jeg.... Heia... Måtte jo bare få inn De Bruyne Det verste er at jeg hadde han i store deler av sesongen ifjor og ventet på at han skulle ta av. Det skjedde ikke. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Har tatt tidenes sjanse denne runden. Ikke nok med at jeg kjøpte Hazard, men jeg gjorde ham faen meg til kaptein også. #yolo Trippel cap Sturridge her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ikke dumt ved tanke på motstander, men får neppe 90 min, spørs om det blir 60 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det er heller ikke utenkelig at Sturridge starter på benken og får 10-30 minutter på slutten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Egentlig et stort rop om hjelp. Har vært uten dekning/telefon/data i 7 av 15 runder hittil og er lei meg fordi jeg aldri har gjort det verre (naturligvis) i min FPL-karriere. Toppet seg med at jeg og en kompis satt på et pub-nett og trippelcappa Agüero samtidig i runden hvor han scoret 5, men så senere at min aldri gikk gjennom. 3p på Sturridge i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Costa på laget, bare å hente spriten umiddelbart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor pokker har du Costa på laget? For såvidt kjedelig å ha samme spillere som alle andre, men finnes da bedre valg enn Costa om det er grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Nei, si det. Tenkte å være før resten. Gikk greit en runde,så ble det krangel med Jose Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Egentlig et stort rop om hjelp. Har vært uten dekning/telefon/data i 7 av 15 runder hittil og er lei meg fordi jeg aldri har gjort det verre (naturligvis) i min FPL-karriere. Toppet seg med at jeg og en kompis satt på et pub-nett og trippelcappa Agüero samtidig i runden hvor han scoret 5, men så senere at min aldri gikk gjennom. 3p på Sturridge i morgen Sturridge starter på benken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Av ren nysgjerrighet, hvem har du som vice cap? Liten sjanse for at sturridge ikke kommer inn men Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Skrtel goal og Liverpool clean idag! I can feel it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå