atwater Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hvem er Hehe FC? Vi ligger ganske så jevnt 62-61 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Du har mange spillere igjen, så jeg tror du vinner. Jeg får -4 også. Tror Pelle må få opp mot 20 poeng for at jeg skal ha sjans Spennende dette. Galloway kom desverre på banen for Everton og endte opp med null poeng. Pelle har putta. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jepp. Sitter og håper på et Bournemouth-mål så du ikke får CS på Bertrand, i tillegg til et par Pellé-mål uten at Manè er involvert. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hadde ighalo på benken, samt sterling som kaptein... Kunne blitt greit, men når kolarov bomma på straffe ble det krise i stedet... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kjøpte Alli denne runden. Han er på benken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Eriksen © går mot en stor skuffelse. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hva tenker dere om å spare chips til det blir double game weeks? Det er vel egentlig bare Triple Captain som er verdt å spare? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ikke dumt å spare de andre, men er i hovedsak triple captain man må spare til double game week ja.. Etter to serierunder på rad hvor det har gått dårlig, byttet jeg inn de Gea og Gomis(lol) for Lloris og Berahino. Gomis har to fine kamper, så håper han presterer. Skal ut med han når Agüero er tilbake. Lever Dangerzone og captainer han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hva har Leicester gjort deg?! Du har i likhet med meg altfor dyre defensive spillere. Skulle ønske jeg hadde WC. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ikke dumt å spare de andre, men er i hovedsak triple captain man må spare til double game week ja.. Etter to serierunder på rad hvor det har gått dårlig, byttet jeg inn de Gea og Gomis(lol) for Lloris og Berahino. Gomis har to fine kamper, så håper han presterer. Skal ut med han når Agüero er tilbake. Lever Dangerzone og captainer han Litt tidlig å blotte taktikken din. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Kanskje det er omvendt psykologi? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hva har Leicester gjort deg?! Du har i likhet med meg altfor dyre defensive spillere. Skulle ønske jeg hadde WC. Om man kun har spillere som er eid av minst 30% av folk, vil man uke etter uke havne rundt averagescore og man vil ikke hoppe opp mange/falle ned mange plasser. Mye mer morsomt å ta risikoer og ta konsekvensene pga. det. Forsvaret er i utgangspunktet dyrt, ja. Men når Agüero er skadet har man råd til å ha balanse i laget. Skal dog bytte ut en del av forsvaret og frigjøre litt midler til Agüero de kommende ukene. Ikke dumt å spare de andre, men er i hovedsak triple captain man må spare til double game week ja.. Etter to serierunder på rad hvor det har gått dårlig, byttet jeg inn de Gea og Gomis(lol) for Lloris og Berahino. Gomis har to fine kamper, så håper han presterer. Skal ut med han når Agüero er tilbake. Lever Dangerzone og captainer han Litt tidlig å blotte taktikken din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Veldig kjedelig at "alle" har vardy, mahrez. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Var vel kjedelig at alle hadde Ronaldo og? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Er vel heller det at det er kjedelig at alle har en midtbane bestående av: Sánchez, Payet, De Bruyne, Barkley og Mahrez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 For mye likt ja. Blitt viktigere å gjøre en god captain-avgjørelse. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Cedric på benk ja. OK -.- Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Cedric på benk ja. OK -.- Han kommer inn etter 80 og får gult kort og 0 poeng, så du ikke får inn Moreno som får clean sheet og mål i morgen. Du hørte det her først. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Får i alle fall 2 bonus poeng på Ayoze og 8 poeng totalt så kan ikke klage så langt Møter Emils i H2H og han kjører seff på med All out Attack Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har tydeligvis benka Lukaku jeg. Good job, Knut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå