Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dumt å spare de andre, men er i hovedsak triple captain man må spare til double game week ja..

Etter to serierunder på rad hvor det har gått dårlig, byttet jeg inn de Gea og Gomis(lol) for Lloris og Berahino. Gomis har to fine kamper, så håper han presterer. Skal ut med han når Agüero er tilbake. Lever Dangerzone og captainer han :D

KO8gVzK.png

Litt tidlig å blotte taktikken din.

Lenke til kommentar

Hva har Leicester gjort deg?! Du har i likhet med meg altfor dyre defensive spillere. Skulle ønske jeg hadde WC.

Om man kun har spillere som er eid av minst 30% av folk, vil man uke etter uke havne rundt averagescore og man vil ikke hoppe opp mange/falle ned mange plasser. Mye mer morsomt å ta risikoer og ta konsekvensene pga. det. 

Forsvaret er i utgangspunktet dyrt, ja. Men når Agüero er skadet har man råd til å ha balanse i laget. Skal dog bytte ut en del av forsvaret og frigjøre litt midler til Agüero de kommende ukene. 

Ikke dumt å spare de andre, men er i hovedsak triple captain man må spare til double game week ja..

Etter to serierunder på rad hvor det har gått dårlig, byttet jeg inn de Gea og Gomis(lol) for Lloris og Berahino. Gomis har to fine kamper, så håper han presterer. Skal ut med han når Agüero er tilbake. Lever Dangerzone og captainer han

Litt tidlig å blotte taktikken din.

:( 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...