Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk gud. Trodde jeg måtte kjøpe han for å få slutt på det. 

Har Arnautović som kaptein. Satser på å få en god uke så jeg holder meg top 10K.

Hadde håpet at jeg slapp å kjøpe ham, men vanskelig å argumentere mot dette:

jamie-vardy-stats-leicester-city_3366909

Arnautovic er en spennende differential. Hadde ikke turt å benke Payet om jeg var deg, nest flest mål i ligaen mot det dårligste forsvaret i topp 15.

Lenke til kommentar

Sto mellom Pellè og Payet på benken, men forventer at Mourinho kjører en defensiv formasjon uten Hazard der de gjør det veldig vanskelig for West Ham. West Ham har for øvrig tatt 4 poeng på hjemmebane denne sesongen så de må prestere mye bedre i dag enn tidligere. Men ja, må nesten ta noen risker når jeg ligger så langt oppe som jeg gjør :p

Hvem her er Nibbingham Noobspur? Møter deg i H2H.

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Sto mellom Pellè og Payet på benken, men forventer at Mourinho kjører en defensiv formasjon uten Hazard der de gjør det veldig vanskelig for West Ham. West Ham har for øvrig tatt 4 poeng på hjemmebane denne sesongen så de må prestere mye bedre i dag enn tidligere. Men ja, må nesten ta noen risker når jeg ligger så langt oppe som jeg gjør :p

Hvem her er Nibbingham Noobspur? Møter deg i H2H.

Meg. Du vinner nok greit. :p

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg føler mest om. At jeg ikke tok Sanchez som kaptein, eller at han ikke fikk poeng i det hele tatt.

Og Walcott kom ikke inn! Bra for meg denne runden, pga Ighalo. Andre gang denne sesongen jeg har Walcott, og han blir benket igjen. Må nok dumpes igjen :(

Og Nyom fikk bonus og rent bur etter jeg dumpet han. Hadde vel sittet på benken uansett, men men.

Er det bare meg, eller fikk veldig mange forsvarsspillere bonus denne runden?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...