Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så alt for gærent, da. Kommer vel en bonus på Sterling også.

Ser ut som du ender på 52 poeng(2 bonus på Sterling). 

For øyeblikket har jeg 38 poeng(42 - 4 pt hit), så får jeg inn Moreno og 6 poeng (44 poeng), så får jeg 5 poeng bonus på Berahino, Payet og Myhill (49 poeng). Özil og Sánchez på vei mot henholdsvis 3 og 2 bonus poeng så da ender jeg dagen med 54 poeng... :D  3* spillere igjen, godkjent! 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Går nok på mitt første tap ja.

Grattis Team Jul!

Tok wildcard denne runden og endte med 81 poeng, så er strålende fornøyd. Er sist i h2h ligaen mens jeg ligger ganske høyt overall i fantasy (250 000 plass) så har vært svært uheldig med motstandere i h2h-ligaen

Lenke til kommentar

For øyeblikket har jeg 38 poeng(42 - 4 pt hit), så får jeg inn Moreno og 6 poeng (44 poeng), så får jeg 5 poeng bonus på Berahino, Payet og Myhill (49 poeng). Özil og Sánchez på vei mot henholdsvis 3 og 2 bonus poeng så da ender jeg dagen med 54 poeng... :D  3* spillere igjen, godkjent! 

Du traff ganske bra med Ayoze  :dremel:

Lenke til kommentar

Leder med ett poeng i H2H-kampen min. Har igjen Ayew og Taylor, motstanderen min har Naughton. Bør vel vinne denne...

Jeg gjetter at det er meg. Får satse på Naughton-hattrick i kveld! Jeg trenger virkelig 3p nå, har vært veldig uheldig med motstandere denne sesongen. :(

Hvis du er Liggeunderlaget, så møtes vi nå, ja. Forøvrig spiller ikke Naughton :p

Lenke til kommentar

Du traff ganske bra med Ayoze  :dremel:

Ja, ganske fornøyd, men ett mål og assist i en 6-2 seier er litt skuffende egentlig. 

Har Williams og Cameron igjen. Håper Stoke holder nullen nå ass! 

Lenke til kommentar

Jeg har allerede Albrighton som ikke spiller, på midtbanen. I tillegg har jeg en veldig tvilsom forsvarsrekke for øyeblikket, så noe må gjøres om ikke Mahrez spiller fast fremover.

Pedro skal uansett ut, og blir vel byttet ut med Payet. Vurderer å ta Cabaye for å få mer penger til forsvarsrekka også, men kjedelig å bruke penger på forsvar :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...