Sexylubb1 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Pelle sviktet meg som kaptein Meg og. 2 Southampton-spillere til som også skuffet. Arsenal må levere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Ikke så alt for gærent, da. Kommer vel en bonus på Sterling også. Ser ut som du ender på 52 poeng(2 bonus på Sterling). For øyeblikket har jeg 38 poeng(42 - 4 pt hit), så får jeg inn Moreno og 6 poeng (44 poeng), så får jeg 5 poeng bonus på Berahino, Payet og Myhill (49 poeng). Özil og Sánchez på vei mot henholdsvis 3 og 2 bonus poeng så da ender jeg dagen med 54 poeng... 3* spillere igjen, godkjent! Endret 17. oktober 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Går nok på mitt første tap ja. Grattis Team Jul! Lenke til kommentar
JUL Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Går nok på mitt første tap ja. Grattis Team Jul! Tok wildcard denne runden og endte med 81 poeng, så er strålende fornøyd. Er sist i h2h ligaen mens jeg ligger ganske høyt overall i fantasy (250 000 plass) så har vært svært uheldig med motstandere i h2h-ligaen Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke så alt for gærent, da. Kommer vel en bonus på Sterling også. Ser ut som du ender på 52 poeng(2 bonus på Sterling). For øyeblikket har jeg 38 poeng(42 - 4 pt hit), så får jeg inn Moreno og 6 poeng (44 poeng), så får jeg 5 poeng bonus på Berahino, Payet og Myhill (49 poeng). Özil og Sánchez på vei mot henholdsvis 3 og 2 bonus poeng så da ender jeg dagen med 54 poeng... 3* spillere igjen, godkjent! Du traff ganske bra med Ayoze Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 40 poeng og jeg har ikke engang nok spillere til å stille med en 11er Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Leder med ett poeng i H2H-kampen min. Har igjen Ayew og Taylor, motstanderen min har Naughton. Bør vel vinne denne... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 12p bak med Williams og Ayew © mot Siggy. Har trua. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Leder med ett poeng i H2H-kampen min. Har igjen Ayew og Taylor, motstanderen min har Naughton. Bør vel vinne denne... Jeg gjetter at det er meg. Får satse på Naughton-hattrick i kveld! Jeg trenger virkelig 3p nå, har vært veldig uheldig med motstandere denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Må ha minst syv mål og CC fra Williams ikveld for å ta poeng. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Leder med ett poeng i H2H-kampen min. Har igjen Ayew og Taylor, motstanderen min har Naughton. Bør vel vinne denne... Jeg gjetter at det er meg. Får satse på Naughton-hattrick i kveld! Jeg trenger virkelig 3p nå, har vært veldig uheldig med motstandere denne sesongen. Hvis du er Liggeunderlaget, så møtes vi nå, ja. Forøvrig spiller ikke Naughton Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke så alt for gærent, da. Kommer vel en bonus på Sterling også. Ser ut som du ender på 52 poeng(2 bonus på Sterling). For øyeblikket har jeg 38 poeng(42 - 4 pt hit), så får jeg inn Moreno og 6 poeng (44 poeng), så får jeg 5 poeng bonus på Berahino, Payet og Myhill (49 poeng). Özil og Sánchez på vei mot henholdsvis 3 og 2 bonus poeng så da ender jeg dagen med 54 poeng... 3* spillere igjen, godkjent! Du traff ganske bra med Ayoze Ja, ganske fornøyd, men ett mål og assist i en 6-2 seier er litt skuffende egentlig. Har Williams og Cameron igjen. Håper Stoke holder nullen nå ass! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hva skjer med Naughton egentlig? Han er forøyeblikket min eneste forsvarsspiller som ikke er shit, men han spiller jo faen ikke Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Var syk elns, og gikk glipp av noen av de siste treningene så da ble han benket til fordel for Rangel. Starter nok neste. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Okei, får gi han en runde til da. Men Mahrez da tro, noen som vet noe mer om den saken? Vurderer å ta han ut nå, men det vil koste meg hit nr 2 denne runda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Bortkastet å ta en hit for å bli kvitt Mahrez. Tipper han er tilbake i oppstillingen nå som de spiller hjemme. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har allerede Albrighton som ikke spiller, på midtbanen. I tillegg har jeg en veldig tvilsom forsvarsrekke for øyeblikket, så noe må gjøres om ikke Mahrez spiller fast fremover. Pedro skal uansett ut, og blir vel byttet ut med Payet. Vurderer å ta Cabaye for å få mer penger til forsvarsrekka også, men kjedelig å bruke penger på forsvar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Vardy kan takke meg for at det ikke blir en sjuende kamp på rad med scoring, har akkurat kjøpt han. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Takk gud. Trodde jeg måtte kjøpe han for å få slutt på det. Har Arnautović som kaptein. Satser på å få en god uke så jeg holder meg top 10K. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ikke dumt med Arnautovic, jeg gikk selv for Bojan denne runden, men innser at Arnaut fort kan putte i en slik kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå