Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal folk gjøre for å erstatte Agüero? Er ute i rundt 2 måneder med hamstringskade. 

Jeg hadde fikset to bytter og -4 poeng allerede før skadene på Aguero og Silva. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. Alt jeg vet er at jeg venter til fredag før jeg foretar meg noe. 

Frister lite å ta en hit til, men Vardy skal uansett inn på spissplass, så vurderer å bare kjøre ut Aguero og ta inn Vardy. Dette burde jeg vurdere allerede i kveld, med tanke på at Vardy er i ferd med å gå opp nok en gang.. Men igjen.. det frister lite å begynne med -8 denne runden. I tillegg har jeg Silva inne og dette gjør at jeg sikkert må pådra meg en hit foran neste runde også. 

Jeg kommer til å spille med Vardy, Pellé og Lukaku etter hvert.. og blir nok å kjøre disse så lenge jeg kan, tror jeg. Problemet er at det blir veldig vanskelig å få inn Aguero igjen.. når den tid kommer. Ellers er jeg usikker på hvor lenge Aguero egentlig er ute. Jeg tviler på at det blir så lenge som 2 måneder.. Et annet alternativ er å ta inn Bony.. som sikkert kommer til å putte noen mål når han får sjansen fra start. 

Lenke til kommentar

Bra lag! Hvor har du gjort av Mahrez - eller har du aldri hatt han inne? Kan bli en finfin runde på deg om Arsenal får hull på byllen tidlig mot gjerrige Watford. I tillegg blir det spennende å se hvordan City klarer seg uten Silva og Aguero. Jeg har begge inne per dags dato og har allerede pådratt meg -4 poeng.. derfor håper jeg at spesielt KdB ikke får til noe som helst i helgen.

Lenke til kommentar

Gaaah. Enda en spiller som ikke kommer til å spille neste runde?

Wenger vurderer å hvile Sánchez

Etter å ha spilt to kamper for Chile i deres VM-kvalifisering, vurderer Arsenal-manager Arsène Wenger å hvile sitt fremste angrepsvåpen i Premier League-kampen mot Watford i helgen.

- Han ønsket å dra til Chile, og nå må vi undersøke ham. Han spilte to kamper, for han er en viktig spiller for dem og de ønsker å bruke ham hvis de kan samtidig som han ønsker å spille selv. Jeg tror ikke det er mye vi kan gjøre med det, men vi må se an om vi må hvile ham i neste kamp eller ikke, sier Wenger ifølge The Telegraph.

Lenke til kommentar

Når City mangler Silva er det farlig å cappe spissen.

Kan ikke si at City sleit veldig når Silva var ute i starten av sesongen.

Hvis Bony går ut av denne kampen med 2 poeng blir jeg overrasket. 

Stor sannsynlighet for at Alexis blir benket.

Jeg har 6 mill i bakhånd etter Aguero ble byttet ut. Må bruke på en ny spiss og midtbane spiller i de to neste ukene.

1opQv4Jo.jpg

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Når City mangler Silva er det farlig å cappe spissen.

Kan ikke si at City sleit veldig når Silva var ute i starten av sesongen.

Hvis Bony går ut av denne kampen med 2 poeng blir jeg overrasket. 

Tja.. Silva var ikke ute i starten av sesongen.. da City vant alle kampene sine i august uten baklengsmål.. men uten Silva ble det en knepen borteseier mot Palace og hjemmetap mot West Ham. Og nå er også Aguero skadet..

Det skal uansett blispennende å se hvordan de klarer seg med Bony på topp fremover. Hjemme mot Bournemouth skal uansett være en grei seier..

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...