Emils. Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Var en av Chelsea beste i dag også. Kommer til å sanke poeng når Chelsea spiller seg i form. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hazard fikk assist og nesten bonus! Hjelper å klage. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Var en av Chelsea beste i dag også. Kommer til å sanke poeng når Chelsea spiller seg i form. Høyeste score av de som starta kampen for Chelsea på whoscored. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Wild card brukt, minus 8 poeng denne runden og 4 neste . Forbanna dritt. Etter WC ble jo halve laget skadet og kunne ikke stille fult lag en gang Gitt opp hele sesongen i FPL , omtrent som PL sesongen for Liverpool sin del. Deppa Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Nyom lager straffe og blir byttet ut etter scoringen. Hurra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Fantasy i ett nøtteskall!!! Alexis har en god kamp og går fra å koste 11 til 11.1. Myhill har for eksempel kostet 4.5 og skiftet for to runder siden til 4.6. Idiotisk! Endret 28. september 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Gjorde lukaku kaptein foran denne runden. Might have saved me Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Ser ut til at jeg slår Grusomme Gabriel i H2H - med 2 fattige poeng. Hvem er du? I så fall blir jeg førstemann som slår deg, takke meg til bench boost (ikke at det ga voldsom uttelling, da). Endret 28. september 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Killed it in last match Endret 28. september 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Taper med 2p for andre runde på rad. Latterlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tapte logisk sett når jeg stilte med -8 fra start . Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fantasy i ett nøtteskall!!! Alexis har en god kamp og går fra å koste 11 til 11.1. Myhill har for eksempel kostet 4.5 og skiftet for to runder siden til 4.6. Idiotisk! 100.000 personer gikk inn på Fantasy og fikset seg Sanchez på laget etter lørdagens kamp.. ikke akkurat rart at han fikk seg en prisøkning. Skal ikke se bort ifra at han stiger en gang til før helgen.. tror nok de fleste innser at Sanchez er en spiller man må ha på laget fremover. Jo større eierskap spilleren har, jo oftere går prisen opp. Akkurat nå er det over 500.000 som har Sanchez.. men det kommer til å bli mange, mange flere. Mahrez har gått fra 5,5 til 6,4.. og kommer til å øke i natt igjen. Da har han gått opp 10 ganger siden sesongstart. Snart er det to millioner som har han på laget sitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 3 fattige poeng på forsvar og keeper ødela runden. Men vant h2h! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ser ut til at jeg slår Grusomme Gabriel i H2H - med 2 fattige poeng. Hvem er du? I så fall blir jeg førstemann som slår deg, takke meg til bench boost (ikke at det ga voldsom uttelling, da). Det er meg, men må skuffe deg med at jeg vant. Du har fått -4 poeng for byttene 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nå er Toure ute og. Liker virkelig ikke å bruke wild card før landslagspausen, men vet ikke om det er så lurt å starte med 9 spillere der 6 spiller borte heller. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Nå er Toure ute og. Liker virkelig ikke å bruke wild card før landslagspausen, men vet ikke om det er så lurt å starte med 9 spillere der 6 spiller borte heller. Han starta på onsdag. Tviler på at han er ute... Endret 2. oktober 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Haha, det er to dager siden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Haha, det er to dager siden. Faan for en oppførsel - hadde vi bare stått face til face Emils...Sjekk opp dato på når han ble såkalt skadet. Da finner du ut at dette var før kampen på onsdag, men han er tydeligvis fit for å starte CL kamp. Da er han også fit til å starte kampen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå