Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Kødder du nå... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Selvfølgelig putter Ritchie nå som jeg har solgt han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Selvfølgelig putter berahino nå som han ble solgt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 FY FÆÆÆÆN NÅ ER JEG SÅ DRITTLEI AV MAHREZ %#¤t¤%#% Ikke at jeg ikke har han på laget sjæl, men alle jeg møter har han jo som kaptein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Enig. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Tja. Må vel ta det snart. Får uansett brukbart med poeng av de jeg har, plus at Mertesacker, Kompany og Henderson er straks tilbake. Får se hva jeg gjør... Henderson brakk foten i går. Ute i 7-8 uker antagelig.. Brakk ett ben i fotplaten. Hadde vært en sinnsyk recovery med kun 7-8 uker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Enig. Regner med det er du som er DanTastic? Vi møtes visst i H2H nå. Tja. Må vel ta det snart. Får uansett brukbart med poeng av de jeg har, plus at Mertesacker, Kompany og Henderson er straks tilbake. Får se hva jeg gjør... Henderson brakk foten i går. Ute i 7-8 uker antagelig.. Brakk ett ben i fotplaten. Hadde vært en sinnsyk recovery med kun 7-8 uker Jeg videreformidlet bare det jeg leste på Liverpool.no.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Det er meg. Men dæven døtte det har vært en elendig sesong for min del. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg sitter og håper på en Villa-scoring, så blir det mindre fælt å ha valgt Guzan over Myhill. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Haha herregud, Kaboul fikk faen meg rødt kort også. Fuck denne runden ass... Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Fornøyd med å habyttet ut berahino og ighalo rett før denne runden Men det får være lov siden det er mitt første år Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Fornøyd med å habyttet ut berahino og ighalo rett før denne runden Men det får være lov siden det er mitt første år Legit det siden de har produsert veldig lite til i dag. Jeg har enda Pelle som jeg må få byttet ut, men vær du sikker at han kommer til å score når det skjer. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Haha herregud, Kaboul fikk faen meg rødt kort også. Fuck denne runden ass... Hvorfor har du han egentlig? Er jo en vandrende katastrofe. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Ja det er et jævla bra spørsmål. Dumme meg trodde at Sunderland skulle fortsette med de 0-0 kampene sine fra i fjor(hadde vel 9 stykk elns) og de har i utg.punktet et veldig lett kampprogram i innledningen på sesongen. Men er ikke noe overraskende at Sunderland er krise så den må jeg nesten ta på min egen kappe. EDIT: For øvrig kan West Ham gjerne vinne med 3-4 mål og holde nullen i dag. Driter i om Agüero ikke får mål så lenge Tomkins får clean sheet og Payet får noen mål... Endret 19. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Gjør meg egentlig ingenting at Silva ikke spiller, når jeg har Payet på første plass på benken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Satt Sakho på benken. Fuck. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Men er det riktig at Hazard skal stå oppført med ett mål? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Blir nok sikkert endret Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Kjipt å ha 3*City-spillere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå