banansplitt™ Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Funny thing is; vi møter hverandre både i H2H'en på diskusjon.no og i H2H'en på unitedforumet.no. Alt står på Mahrez egentlig. Du er avhengig av at han tar mer enn 6 poeng. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Fy faen så vinner du på en fuckings corner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Denne runden endte opp med å være avhengig av Mahrez. Tok litt tid, men han leverte! Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Fy faen så vinner du på en fuckings corner. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Takk gud for mållinjeteknologi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Fy faen så vinner du på en fuckings corner. Håper Krul blir påkjørt eller no. Da vinner jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Skulle visst cappa Payet og ikke Silva med Aguero som VC... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Trenger enda et målpoeng på Payet eller målpoeng/cleen sheet på Cresswell for å dra i land en sjokkseier mot "Kjør på". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Seier! Lå 19p bak før siste kamp, Payet og Cresswell ordnet 22p. Oppe på 12 poeng i ligaen, kun en ufortjent blemme mot Jenkinson unna full pott. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Ligger på 40 poeng i snitt per kamp så langt. Laget som leder har 53. Lovende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hoho! Alt så så mørkt ut, sank masse i alle ligaene og lå an til å tape i H2H. Fikk inn Mahrez fra benken og Payet briljerte. Vant H2H med 2 poeng og holdt plassen min i alle ligaene. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Jøsses, morsomt å lede H2H ligaen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Hazard kan godt putte på en kontring nå. Hurra. Glad jeg måtte gjøre andre justeringer enn å bytte Eden. Håper han kommer igang nå som kanskje mange har droppet han. Endret 19. september 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Endra sist på laget mitt etter kampen på mandag. Ser jeg har landa på Gomis som kaptein... Får håpe det lønner seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Huff, så jævla mange skader og suspensjoner på laget mitt. Slitsomt. Courtois ute i flere måneder, Mertesacker har vært sengeliggende i 20 dager, Henderson har enda ikke kommet seg, Kompany ble skadet i midtuken, ny suspensjon på Cazorla. Jaja, får håpe de jeg har klarer å gi meg en god poengfangst. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Valgte å cappe Alexis i håp om at han skulle kjøre over Ivanovic. Ikke et godt valg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Huff, så jævla mange skader og suspensjoner på laget mitt. Slitsomt. Courtois ute i flere måneder, Mertesacker har vært sengeliggende i 20 dager, Henderson har enda ikke kommet seg, Kompany ble skadet i midtuken, ny suspensjon på Cazorla. Jaja, får håpe de jeg har klarer å gi meg en god poengfangst. WC? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Tja. Må vel ta det snart. Får uansett brukbart med poeng av de jeg har, plus at Mertesacker, Kompany og Henderson er straks tilbake. Får se hva jeg gjør... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Ja så lenge du får stilt lag, så. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Tja. Må vel ta det snart. Får uansett brukbart med poeng av de jeg har, plus at Mertesacker, Kompany og Henderson er straks tilbake. Får se hva jeg gjør... Henderson brakk foten i går. Ute i 7-8 uker antagelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå