#Kroenkeout Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Herregud hvor vanskelig det er å sette sammen et lag!! Blir helt sjokkert hvor dyre spillerne til shitty og Arsenal er. Kjører samme strategi som alltid. Meget gode spisser, super god midtbane med ett uttak, god blanding av forsvarere i forhold til skills og lag. Gode keepere til billigst mulig pris. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg har pleid å kjøpe de billigste innbytterne i spillet, men nå som man kan bruke boostere så må jeg plutselig endre på hele taktikken min Kan bli en spennende sesong. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Herregud hvor vanskelig det er å sette sammen et lag!! Blir helt sjokkert hvor dyre spillerne til shitty og Arsenal er. Kjører samme strategi som alltid. Meget gode spisser, super god midtbane med ett uttak, god blanding av forsvarere i forhold til skills og lag. Gode keepere til billigst mulig pris. Midtbanen til Man City ser bra ut da. Silva til 10, Yaya Touré til 8.5(!) og Nasri til 7.0. blant annet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Herregud hvor vanskelig det er å sette sammen et lag!! Blir helt sjokkert hvor dyre spillerne til shitty og Arsenal er. Kjører samme strategi som alltid. Meget gode spisser, super god midtbane med ett uttak, god blanding av forsvarere i forhold til skills og lag. Gode keepere til billigst mulig pris. Midtbanen til Man City ser bra ut da. Silva til 10, Yaya Touré til 8.5(!) og Nasri til 7.0. blant annet. Silva - dyr Yaya - Usikker på hva skjer med han. Har alderen tatt han? Nasri - får han spille da? Midtbane: Hazard Matic Mane Firmino Gouffran Spisser: Lukaku Costa Benteke Endret 18. juli 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Om samspillet mellom Silva, Yaya og Agüero sitter så kommer Silva til å være gull verdt. Er litt aventende selv i forhold til hvordan han og Agüero presterer i pre season. Yaya var god i dag mot Melbourne i alle fall. Knallpris til 8.5. om han er motivert. Nasri kommer til å sloss med Navas og Sterling om en plass i laget. Om City legger om til 4-2-3-1 vil han nok være sikret mye spilletid. Nasri er en fin handcuff om det oppstår skader på midtbanen til City da han får mer ansvar. Men fy faen det er mange midtbanespillere jeg kunne tenkt meg i år. Også mye snacks på Man United laget framover på banen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Herregud hvor vanskelig det er å sette sammen et lag!! Blir helt sjokkert hvor dyre spillerne til shitty og Arsenal er. Kjører samme strategi som alltid. Meget gode spisser, super god midtbane med ett uttak, god blanding av forsvarere i forhold til skills og lag. Gode keepere til billigst mulig pris. Midtbanen til Man City ser bra ut da. Silva til 10, Yaya Touré til 8.5(!) og Nasri til 7.0. blant annet. Silva - dyrYaya - Usikker på hva skjer med han. Har alderen tatt han? Nasri - får han spille da? Midtbane: Hazard Matic Mane Firmino Gouffran Spisser: Lukaku Costa Benteke Matic? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Midtbane: Hazard Matic Mane Firmino Gouffran Spisser: Lukaku Costa Benteke Jeg ville ikke kjørt på med Gouffran og Lukaku i alle fall. Lukaku og Everton spiller mot de andre 8 beste lagene fra i fjor i løpet av de første 10 kampene. Gouffran starter vel neppe. Slenger meg på med Sexylubben om en fellesregel for fantasy = ikke bruk DMer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Matic (5) kommer til å gi poeng og stige i pris slik at jeg får kjøpt noe bedre Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Eksperimenterte. Valgte fire og tok auto på resten prøver noe nytt i år, så får se hvordan det går Endret 19. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Tror ikke Blackett blir å spille fast nok til at det er verd å ha han dessverre.. Jeg tror forøvrig Falcao på billigsalg kan være lurt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg oppretta to lag i år, bare for moro. Det ene er "vanlig", mens jeg i det andre kun skal bruke nysigneringer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg oppretta to lag i år, bare for moro. Det ene er "vanlig", mens jeg i det andre kun skal bruke nysigneringer. Prøvde lage et tullelag med kun ex spurs spillere. I år tror jeg det kan gå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Tror ikke Blackett blir å spille fast nok til at det er verd å ha han dessverre.. Jeg tror forøvrig Falcao på billigsalg kan være lurt. laget mitt er i spoiler. det andre er auto ^_^ \edit\ feil bilde Endret 19. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Tror ikke Blackett blir å spille fast nok til at det er verd å ha han dessverre.. Jeg tror forøvrig Falcao på billigsalg kan være lurt. laget mitt er i spoiler.det andre er auto ^_^ \edit\ feil bilde Tror du Sczhezzzzny får spille? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nei, men tror Jr spiller Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Men du har rett, burde ha to habile keepere som spiller. Byttet han ut med Pantilimon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Matic (5) kommer til å gi poeng og stige i pris slik at jeg får kjøpt noe bedre Hvordan gir han poeng? Tror du han kommer til å bli mer offensiv i Chelsea denne sesongen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Men du har rett, burde ha to habile keepere som spiller. Byttet han ut med Pantilimon Virker bare litt rart å bruke 5 mill på en keeper som virker å være tredjevalg i klubben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå