banansplitt™ Skrevet 30. august 2015 Rapporter Del Skrevet 30. august 2015 Husk at det er landslagspause nå da for de som ikke skal bruke wild card og skal bytte ut skadde spillere som muligens er tilbake om 2 uker. Du har fått med deg at vi konkurrerer mot hverandre? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Rapporter Del Skrevet 30. august 2015 O shit. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 fml, skiftet ut Tadic , og sef så presterer han. men skiftet han for Ayew så var ikke så gale, Kan være hazard forsvinner til neste kamp, har jo vært grusom ,gomis skal få kapteinsbindet fra nå av da både benny og aguero feiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Brukt hele landslagpause på å bytte ut/inn Coleman og sako. En måtte benkes, akkurat nå er jeg glad for at valget endte på Coleman i laget. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Naismith på benken og Couthino inne på banen........ krise Er så fint med landslagspauser! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Solgte Chelsea-forsvarer. Fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Da kommer jo Naismith inn om han er første på benken Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Aha, første fra venstre? Han er helt til høyre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Matic mål, Mikel med assist. Hva er oddsen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Hazard ryker neste runde iaf. Men hvem inn? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Hazard ryker neste runde iaf. Men hvem inn? Naismith? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Hazard ryker neste runde iaf. Men hvem inn? Har du en City-spiller på midtbanen din da? Silva er tilbake neste uke så han er jo ganske safe, eventuelt KdB. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Hazard ryker neste runde iaf. Men hvem inn? Har du en City-spiller på midtbanen din da? Silva er tilbake neste uke så han er jo ganske safe, eventuelt KdB. Kvoten fra City er full. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Alexis kan være et godt alternativ om han kommer i form, ellers så kan du være litt risky og kjøre på med Heung-Min Son Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Møter "Kjør På". Hvem er det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Alexis kan være et godt alternativ om han kommer i form, ellers så kan du være litt risky og kjøre på med Heung-Min Son Liker ikke å ta med spillere fra "eget" lag Burde gjort det i år dog. Hadde et lag inne et par dager før seriestart med Mahrez, Chadli og Redmond... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Alexis kan være et godt alternativ om han kommer i form, ellers så kan du være litt risky og kjøre på med Heung-Min SonLiker ikke å ta med spillere fra "eget" lag . Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Cap kun! Hurra Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Vurderer wild card nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Så klart skal Özil levere når jeg bytter han ut med Pedro. Og Aguero, leverer sjeldent når jeg har han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå