Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei er ganske ny til fantasy og har et lite spørsmål. Jeg og noen andre bekjente kom litt sent i gang og laget en liga som ikke aktiverer seg før gameweek 4. Da er spørsmålet om jeg gjennomfører to eller flere transfers før deadline i gameweek 4, vil jeg da starte med minuspoeng i denne ligaen? Har forøvrig vært i gjennom gameweek 3 og står med 33 poeng til nå om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar

Hei er ganske ny til fantasy og har et lite spørsmål. Jeg og noen andre bekjente kom litt sent i gang og laget en liga som ikke aktiverer seg før gameweek 4. Da er spørsmålet om jeg gjennomfører to eller flere transfers før deadline i gameweek 4, vil jeg da starte med minuspoeng i denne ligaen? Har forøvrig vært i gjennom gameweek 3 og står med 33 poeng til nå om det skulle ha noe å si.

Minuspoengene trekkes på slutten av GWet, så nei du vil ikke stå oppført med minuspoeng.
Lenke til kommentar

Tanker om hvem jeg bør ha i mål av Krul og Fabianski? Krul spiller mot Arsenal, mens Fabianski skal opp mot Man Utd.

Tenk langsiktig ved keepervalg. Fabianski er jo 0.5 dyrere enn Krul, men så er jo forsvaret til Swansea mye sterkere enn Newcastle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...