Maefteda Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 We are live! Fantasy Premier League er oppe igjen idag, og det er klart for ny sesong. Har renewet ligaen fra ifjor(ikke topp 10 en gang for meg..), så forhåpentligvis er du automatisk med dersom du re-registrerer deg på spillet. Om du ikke er det kan du joine ved å bruke følgende kode:2820-1180 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Slang sammen et lag i full fart nå. Ser de har lagt til noen funksjoner også, Boostere man kan bruke i én GW virker fortsåvidt som et kult nok konsept. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Morsomme endringer. "All out attack" (spille 2-5-3), "Triple captain" og "Bench boost" (alle på benken får også poeng) kan brukes én gang hver i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Det kommer til å bli veldig nervøst når man bruker "Triple Captain". Tenk å ha den når en spiller scorer hat-trick og får en assist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Best å spare den til eventuelle DGW. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Trenger jeg ikke å joine på nytt? Ser jeg allerede er med i en diskusjon.no liga. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Trenger jeg ikke å joine på nytt? Ser jeg allerede er med i en diskusjon.no liga. Les førsteposten? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Se der ja.. Rakk ikke det før jeg klikka på linken. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Er med. Vanskelige priser i år. Noen obs! Yaya = 8,5 Fabregas = 9,0 Lukaku = 8,0 Ramsey = 8,5 Billig! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Forandrer prisene seg før første runde er ferdig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Da er vi tilbake til den tiden av året hvor Arsenal troner øverst på tabellen, mao vi nærmer oss sesongstart! http://fantasy.premierleague.com/ Register dere der (dere som har hatt konto fra før må bare logge dere inn å gå igjennom infoen før dere oppretter lag. Var dere med i diskusjon.no ligaen fra før av, så ligger dere inne forsatt. Jeg tror koden er samme som for 2014/2015 sesongen: 2820-1180 Lykke til! Endret 15. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 To ligaer? Ble den ene full i fjor? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 What? Var det en tråd fra før om dette? Jeg søkte og fant bare for 14/15 sesongen??? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Det er samme liga-kode på begge ligaene, med andre ord har dere linka til samme liga.. Null stress, og bare èn liga. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Forandrer prisene seg før første runde er ferdig? Prisene er locked frem til GW1. Så det er bare å mixe&trixe med uendelige konstellasjoner. Noen som har noen tanker om hvem som MÅ være med i laget denne sesongen? Tenker en stamme med Ivan, Hazard og Rooney. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Det er samme liga-kode på begge ligaene, med andre ord har dere linka til samme liga.. Null stress, og bare èn liga. Det var ikke det før han redigerte, men så lenge vi samler hele gjengen en plass så er det good! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Noen som har noen tanker om hvem som MÅ være med i laget denne sesongen? Tenker en stamme med Ivan, Hazard og Rooney. For meg er Aguero ett must. Blir å være helt rå i år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå