chri-ot Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hei, Jeg ønsker å gjøre min gigantiske pc om til en stue pc som kan stå under TVen og fungerer litt som en Steam machine. Jeg har tatt en titt på litt forskjellige kabinetter og etter hva jeg ser kan jeg benytte de fleste av delene jeg har i dag. For eksempel Silverstone GD09B støtter ATX. I dag har jeg: GTX 760 Gigabyte GA-990FXA-UD3 (ATX hovedkort) AMD FX8350 + lukket vannkjøling fra Cooler master Corsair CX500 PSU Vil det lønne seg å kjøpe nytt kabinett og beholde delene jeg har i dag, eller kan en bedre løsning være å bytte ut CPU og hovedkort med noe mindre slik som ITX eller Micro ATX? Jeg tar gjerne i mot tips til kabinetter, helst estetiske pene i fargen hvit for å oppfylle så mange krav som mulig i henhold til wife acceptance factor. Endret 10. juli 2015 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Fant ut at HK jeg har ble litt stort for de fleste kabinetter, så jeg bestilte m ITX hovedkort, en I5 og Fractal Design Node 304. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå