Karl Erik Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Bysommer på Sagene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg hjalp noen å flytte inn i den bygningen i bakgrunnen der for et par år siden husker jeg. Jeg synes bildet gjør seg bra, fint utsnitt av bilen som står i fin stil til bygget i bakgrunnen - herlig liten detalj med den firkløveren på bilen. Vet ikke om det hadde vært mulig å fått enda litt trangere utsnitt på bygningen (eller tilt-shift) så den fylte hele bakgrunnen ut til venstre? Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stilig utsnitt og motiv(er) ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvit bil og bygning med gul blomst. Fint bilde Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Takk for tilbakemelingene, folkens! Skal ikke plage dere for mye med detaljene, men dette er altså en Alfa Romeo, 1750 GTV QV(Quadrifoglio Verde, eller firkløver som vi sier; en litt påkostet utgave). Med blokka i bakgrunnen ble jo dette vakker 60 talls-estetikk. Tok bildet til en bilspottingside jeg er med i (ja, de finnes og det er rimelig smalt), og håpet det funket her inne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg