Gå til innhold

[Løst] Lydvarsel vær gang mobilen åpnes......

Anbefalte innlegg

Har en Samsung S4 Active og den siste tiden nå så kommer det lydvarsler  vær eneste gang jeg åpner opp mobilen. Det kommer to varsler med under 1 sek mellomrom, så kan det gå noen sekunder og/eller minutter, så gjentar dette seg, det kommer først et dobbelt pip - så et klunk rett etterpå.

Har forhørt meg litt i en mobil/data butikk her i nærområdet mitt, og de fortalte at det hadde vært flere innom med det samme som jeg opplever. Men de visste heller ikke hva som forårsaket dette.

Det gjelder flere forskjellige Samsung modeller dette her etter hva butikken sa......

Det er flere mnd siden jeg oppdaterte til Android 5.0.1, men det er som sagt i løpet av de siste 2-3 ukene at dette har begynt.

Jeg regner med at det kommer fra en oppdatert App el.l, men jeg ser aldri hva som forårsaker disse varslene, de kommer uansett hva jeg åpner eller gjør. Det er ingenting som kommer frem på skjermen, eller noe annet som kan indikere hva dette er for noe.

Har heller ikke lastet ned noen nye Apper, eller installert noe annet., det bare kom plutselig når jeg åpnet mobilen etter at den har ligget på bordet.

Er det noen flere som opplever noe slikt, og vet hva det er som forårsaker disse lydene/varslene?

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...