That quiet kid Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 jeg elsker stilen og pre-war miljøet i fallout. og hvordan alt forandrer seg etter krigen. håper man ikke kun må løpe til hvelvet med engang. at man får 5 minutter i det gamle miljøet. Jeg tror også forandringene i V.A.T.S. blir kanon bra! var så kjipt i den forje hvis man akkurat ikke fikk skutt det dyret fordi det sto bak et hjørnet. Men jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan hovedpersonen har overlevd i 200 år i hvelvet. Noen som har noen idéer? man skulle jo leve under bakken. sånn man gjorde i nummer 3 og det samfunnet man skaper i fallout shelter. mener å huske at det var noe som het cryosleep som holdt folk i live Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Cryogenic stasis er nok det som holder oss i live ja. Det ble vel brukt i Fallout tactics? http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_0 Endret 10. juli 2015 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Dere vet hva jeg mener Grammatikk Nazister. Endret 9. juli 2015 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 "Og mens det hele utløer seg er ikke de kritiske treffene tilfeldige, du velger hvilket skudd som skal treffe kritisk, og laster opp den." Come again? 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 "Og mens det hele utløer seg er ikke de kritiske treffene tilfeldige, du velger hvilket skudd som skal treffe kritisk, og laster opp den." Come again? Man har ikke tilfeldig kritiske treff lenger, det er noe du styrer selv igjennom skade man gjør og Luck. Du lader opp kritiske treff ved å gjøre skade + luck modifier, når det er ladet opp kan du bruke det som du vil i kamp. Gjør det mer taktisk i kamp, og at man er avhengig av mindre tilfeldigheter. Oppladning av kritiske treff vil fortsatt være basert på det statistiske uansett. Vet ikke om det her var en god forklaring! Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Å kjønne er å tilskrive noe et kjønn. For eksempel når vi kaller en båt for "henne". Faren i Fallout 3 var veldig god til å kjønne; "Let's see, are you a boy or a girl?" Kjønner ingenting. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Er det ikke rart at 2075 ser veldig ut som 1965ish bare at du har en robot hushjelp. den tematikken har vært i fallout siden første spill og hører så absolutt hjemme Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Dere vet hva jeg mener Grammatikk Nazister. Nei, jeg skjønner ikke hva du mener, jeg har aldri hørt om at man kan kjønne. Det er viktig. 1 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 CoD:BO3 og Fallout 4 er allrede på liste har allrende leg in foorensbetiling, men husk folkens gled deg over de spillene du har fra før kansje bgenye på ny save eller ny modd det er så stort det med spill så koss deg mye med de spillene du har, kasje dra på easter egg jakt i sommer eller bugg jakt Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Kan dere drite i å poste spoilere på forsiden? Lenke til kommentar
KalepGraal Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 burde man ha spilt de tidligere spillene først? Altså, er det viktig for historien? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 burde man ha spilt de tidligere spillene først? Altså, er det viktig for historien? Det har aldri vært et problem før. Du får satt deg nok inn i verdenen i løpet av ett spill. Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 "Og mens det hele utløer seg er ikke de kritiske treffene tilfeldige, du velger hvilket skudd som skal treffe kritisk, og laster opp den." Come again? Man har ikke tilfeldig kritiske treff lenger, det er noe du styrer selv igjennom skade man gjør og Luck. Du lader opp kritiske treff ved å gjøre skade + luck modifier, når det er ladet opp kan du bruke det som du vil i kamp. Gjør det mer taktisk i kamp, og at man er avhengig av mindre tilfeldigheter. Oppladning av kritiske treff vil fortsatt være basert på det statistiske uansett. Vet ikke om det her var en god forklaring! Bedre enn den i artikkelen i alle fall. Den siterte setningen gir ikke veldig mye mening. Lenke til kommentar
Eivind Lunde Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Er det ikke rart at 2075 ser veldig ut som 1965ish bare at du har en robot hushjelp. I Fallout universet ble aldri den silikonbaserte mikrotransistoren oppfunnet. For å være litt pirkete så er transistorer laget av Silisium og ikke Silikon. På engelsk er Silikon (plastmaterialet) Silicone, og det er jo overhode ikke det samme som Silicon. ;o) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Men du skal også få oppleve verdenen før apokalypsen. Mesteparten av Fallout 4 skjer etter hendelsene i Fallout 3 Mesteparten av Fallout 4 skjer etter hendelsene i Fallout 3. Gratulerer så mye med å skrive en artikkel, som bruker en overskrift som ikke har noen ting med hva du skriver om. Artikkelen din nevner ikke med ett ord at Fallout 4 skjer etter storyen i F3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå