nita59 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg bor store deler av året i Spania, men er i Norge hele sommeren og en måned rundt juletider. Jeg vil gjerne beholde mitt norske mobilnummer ( bruker et spanskt et mens er der nede) gjerne sovende mens jeg er i Spania, men som jeg kan bruke når jeg er i Norge. Lurer på om noen har et tips for hvordan jeg kan gjøre dette billigst mulig? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Det billigste vil vell vaere aa ha et kontantkort, og deretter bytte til et annet abonnement naar du er i Norge.Husk og sjekk hvor lenge kontantkortet varer!Eventuelt finn et abonnement med lav pris per mnd! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 I hvor stor grad bruker du mobilen når du først er her? (MB, ringetid, sms osv) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Bytt til kontantkort når du drar fra Norge, og tilbake til et passende abonnement når du er tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå