Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Mørkemannen har vært på ferde igjen. Tror jeg står over å møte denne gjengangeren med grått hår i en mørk bakgate - er liksom ikke helt klar for plassen der ingen drømmer mer riktig enda. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Lys- og skyggemesteren på ferde igjen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Trodde først det var Dag Solstad du hadde fanget her.... Stilig og fungerer godt med midtstillingen av personen. Fine skyggevisninger på bakken og god dybde. Kan spinne mye ut av dette, men av hensyn til sarte sjeler, holder jeg det for meg selv.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Fin bruk av lys/skygge og i tillegg motlyseffekten på personen og busken til venstre. Fin komposisjon i s/hv . Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Mørkemannen har vært på ferde igjen. Tror jeg står over å møte denne gjengangeren med grått hår i en mørk bakgate - er liksom ikke helt klar for plassen der ingen drømmer mer riktig enda. Roar Lys- og skyggemesteren på ferde igjen. Vennlig hilsen Ragnar Trodde først det var Dag Solstad du hadde fanget her.... Stilig og fungerer godt med midtstillingen av personen. Fine skyggevisninger på bakken og god dybde. Kan spinne mye ut av dette, men av hensyn til sarte sjeler, holder jeg det for meg selv.... Fin bruk av lys/skygge og i tillegg motlyseffekten på personen og busken til venstre. Fin komposisjon i s/hv . Mvh Alec Mange takk! Dag Solstad, jo skjønner hva du mener, men desverre var det nok ikke han. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg