Knut S Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Katt i 3 D format Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvorvidt du er helt 3D pus får andre avgjøre. men du var jo fin da med det stirrende blikket ditt. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Takker for kommentar. Nei helt 3d er det jo ikke men syns jeg har fått bildet til å få katta til å komme ut av skjermen på en måte Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Et fint kattebilde der du med blomster og blomsterpinner oppnår et "liksom" 3D uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Et fint kattebilde der du med blomster og blomsterpinner oppnår et "liksom" 3D uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hei Knut! Så fin pus! V1 er det beste utsnittet, selv om jeg ville "ryddet" litt langs kantene. Både det lilla som ligger på bakken og den lille fliken av blomst oppe til høyre. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja det har du helt rett I. Og det værste var at jeg hadde gjort det men måtte tilbakestille for det var noe jeg gjorde feil. Så glemte jeg å ta akkurat den prosessen på nytt. Men den lille fliken oppe den tenkte jeg ikke over første gangen heller. Tenkte ikke over den før du nevnte det Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 V1 er flott bilde av katten ellers er jeg litt enig med Helene i ryddingen. Hodet på katten er helt topp. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 V1 er flott bilde av katten ellers er jeg litt enig med Helene i ryddingen. Hodet på katten er helt topp. Tusen Takk for tilbakemelding. Ja jeg er også enig i det med ryddingen. Skal prøve å skjerpe den biten til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg