Gå til innhold

Forslag til setting av krav til TOPIC feltet.

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg kom på at det ville vært sinnsykt bra med et krav om minimum 2 ord i topic (kanksje 3?). Dette ville jo eliminert tråder som "Hjelp!!!???" og "Windows", samt f.eks. "D-link". Når jeg tenker meg om sier også "Dlink drivere" lite, så 3 ord ville også fungert som minimum.

Mange brukere (nye og gamle) bruker ikke mulighetene topic feltet gir. Om jeg skriver "D-link" eller "Drivere til D-Link GWL-1020 for Linux - hvor?" kan gi meg totalt forskjellige svar, noe mange ikke forstår. Regner med mange med svaret ikke klikker på tråden pga idiotisk bruk av emnefeltet.

Jaja, bare min mening :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hadde vært greit om de fjerna antall inlegg, var vel det jeg mente :p

Det er helt unødvendig å vite hvem som henger mest på forumet og hvem som gjør det minst - det er ikke kvantitet men kvalitet.

Håper forum moderatørene gjør noe med disse punktene... :p

Lenke til kommentar
Er der ikke en mulighet der bruker kunne få velge om han/hun ville se hvor mange innlegg de andre har eller ikke.

Da hadde begge paretr blitt fornøyd.

Hva hjelper det egentlig? Da ville de som synes det er gøy med mange innlegg fortsett å spamme og de som ikke bryr seg om sånt ville fortsette å irritere seg over dette. Forslaget ditt blir en tap - tap situasjon, med ingen vinnere.

Lenke til kommentar

Postcounten vil vi nok ikke bruke så mye tid på, da vi kan bestemme om en kategori skal ha innvirkning på count'en eller ikke. Ergo vil den over tid vise hvor mange innlegg som er gjort i den "seriøse" delen av forumet. Ikke at det nødvendigvis betyr at innleggene er så seriøse... :p:

Når det gjelder bruk av emnefeltet, er det en sak vi kan se litt på. I mellomtiden stoler vi på bruk av rapporter-knappen. :)

Lenke til kommentar
Det er helt unødvendig å vite hvem som henger mest på forumet og hvem som gjør det minst - det er ikke kvantitet men kvalitet.

Nå viser jo ikke post-telleren noe som helst om hvor ofte man henger på forumet, bare hvor mye man har postet. :-)

Sånn bare for å være pedantisk, altså. Men kvalitet >> kvantitet, så klart.

Lenke til kommentar
Hey,

Jeg kom på at det ville vært sinnsykt bra med et krav om minimum 2 ord i topic (kanksje 3?). Dette ville jo eliminert tråder som "Hjelp!!!???" og "Windows", samt f.eks. "D-link". Når jeg tenker meg om sier også "Dlink drivere" lite, så 3 ord ville også fungert som minimum.

Er ikke dette godt nok da:

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Problemet er heller at brukerne ikke leser retningslinjene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...