Gjest member-296438 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Red hair vs no hair Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Et skikkelig blikkfang dette håret, og det synes tydeligvis den skallede også, som kanskje kunne ønske seg noe slikt. Litt synd at hun ikke er litt lenger til venstre og ned slik at de havner i hver sin kvadrant i bakgrunnen. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Kanskje er ikke motsetningene så store som man kan få inntrykk av hvis hu er like heit som håret gir inntrykk av og han er like viril som skallen gir inntrykk av? Synd det ikke var et par alternativer i de to andre rutene også - he he. Jo, du er mannen med blikket for sådant. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg tror jeg holder meg blond (..og dum) Vil ikke bli fotografers blikkfang... Artig bilde! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Flott og severdig fangst dette, Pål! :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Som vanlig godt observert og fotografert. Ruteoppdelingen i bakgrunnen der spiller også på lag i oppstillingen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Det der ut som om den skallede ser beundrende på den rødhårede kvinnen . Hvorvidt han ønsker å ha rødt/gulrotfarget hår er en annen sak . Den hårfargen er vel heller uvanlig hos folk som er mørk i huden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Takker for kommentarer:-) Skulle gjerne hatt henne litt mer til venstre, slik at jeg fikk henne innenfor kvadraten. Men som man vet, rødhårete er ikke lette å styre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg