Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har absolutt noe ved seg i form av fine farger og myke behagelige former. Du har også valgt et godt utsnitt. Men på grunn av litt merkelig fokusering havner det litt mellom to stoler. Hvis alt hadde vært like uskarpt som venstresiden kunne det vært et fint abstrakt bilde, men så har du denne blomsten til høyre som er nesten i fokus. Den skulle enten vært sylskarp eller helt utvasket, nå blir den bare et “irritasjonsmoment”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har absolutt noe ved seg i form av fine farger og myke behagelige former. Du har også valgt et godt utsnitt. Men på grunn av litt merkelig fokusering havner det litt mellom to stoler. Hvis alt hadde vært like uskarpt som venstresiden kunne det vært et fint abstrakt bilde, men så har du denne blomsten til høyre som er nesten i fokus. Den skulle enten vært sylskarp eller helt utvasket, nå blir den bare et “irritasjonsmoment”

 

 

Mikael har rett - smær ut blommen te' høgre.

Mitt første inntrykk var fotograf på vei hjem fra pøbben en sen nattestime i fellesferien.

Forstår godt at du så noe i dette bildet for det gjør faktisk jeg også uten å kunne forklare det nærmere.

 

Roar

Heisann gutter! :)

Jeg satt ei stund og funderte over dette bildet i går, justerte og klippet og lurte på hva jeg kunne få ut av det. :hmm:  Det som tiltrakk var nok lys og fargekombinasjoner.  Jeg skal prøve forslaget deres og legge ut en fullbluret versjon senere i dag.  Hyggelig at dere kom med litt skikkelig kritikk i dag! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Likte dette bildet selv om blomsten til høyre ikke er skarp. Det at blikket dras mot den er med på å gjøre bildet mer levende. Og så har det en fin fargepalett .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

Knall!

Hei på deg! Kjekt du likte det. Morgendagens tror jeg du vil like...i hvertfall teksten..;)

Nesten som en unge før julaften nå........har en liten ide om hva det skal handle om....skål:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

 

 

Knall!

Hei på deg! Kjekt du likte det. Morgendagens tror jeg du vil like...i hvertfall teksten..;)
Nesten som en unge før julaften nå........har en liten ide om hva det skal handle om....skål:-)
Fnis! Det er jo fredda' i morra! ;)

hm....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...