dage Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hallo! Jeg så på en serie, og kom over en genser jeg ble en smule forelsket i, men jeg vet ikke hva jeg skal søke etter for å finne den (eller lignende). Det er den hvite genseren jeg er på jakt etter. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Btw., credz til den som vet hvilken serie dette er fra! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hallo! Jeg så på en serie, og kom over en genser jeg ble en smule forelsket i, men jeg vet ikke hva jeg skal søke etter for å finne den (eller lignende). Det er den hvite genseren jeg er på jakt etter. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Btw., credz til den som vet hvilken serie dette er fra! Vet ikke hvilken genser det er eksakt, men ralph lauren og resten av "gjengen" har slike gensere. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Du kan prøve sider som dette: http://wornontv.net Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 I'm just here for the creds - personen med pc'n forteller meg at det må være Blue Mountain State. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå