Drogin Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvor harry er det med en tynn fadet tinta stripe øverst på frontruta, og kors/religiøst symbol hengende på innsiden? Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jævelig harry. ^^ This. BMW eller Volvo, eller? 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 ^^ This. BMW eller Volvo, eller? Mørkeblå metallic Honda Accord (Sedan selvfølgelig) Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 ^^ This. BMW eller Volvo, eller? Mørkeblå metallic Honda Accord (Sedan selvfølgelig) Modell? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Ikke så veldig harry. Stripen med solskjerm er originalt på mange biler, så det må eventuelt bare være et kors i speilet. Har hørt om verre 2 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Stripa tror jeg ikke folk vill legge merke til som styling, så tror ikke det er noe harry. Ingenting slår en 740 med "VOLVO" som dekker halve frontruta når det kommer till Harry-het. Kors eller lignende er helt greit i mine øyne, selv om jeg ikke har noe hengende i speilet selv. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Stripa tror jeg ikke folk vill legge merke til som styling, så tror ikke det er noe harry. Ingenting slår en 740 med "VOLVO" som dekker halve frontruta når det kommer till Harry-het. Kors eller lignende er helt greit i mine øyne, selv om jeg ikke har noe hengende i speilet selv. Det gjør jo slik at bilen blir veldig lik en gresk taxi, men det er jo så... 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Det gjør jo slik at bilen blir veldig lik en gresk taxi, men det er jo så... Greske taxi'er er jo ganske tøffe? Endret 13. juli 2015 av Drogin Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Det gjør jo slik at bilen blir veldig lik en gresk taxi, men det er jo så... Greske taxi'er er jo ganske tøffe? Joda, de er ikke så ille, men personlig vil ikke jeg at bilen min skal se ut som en Endret 13. juli 2015 av Du veit ikkje ka du snakka om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå