Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Abarth Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
J.W Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tøff bil og kult bilde med bilen i fokus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hei J.W Takker for hyggelig og positiv kommentar. Har aldri sett så mange forskjellige utgaver av Fiat 500 noe sted før. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Har den motoren bak? Koslig bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Nei, se der er'n igjen. Ska' vi nå aldri bli kvitt dessa snåle kassene med Abarth. Perfekt plassert i flata er'n da hvertfall. Hadde nok ikke fått gå lenge i Norge hvis skiltet bak bærer bud om gromlyden vi forbinder med det ordet. Husker jeg var med en kamerat som hadde laga gromlyd på en gammal Anglia. Varte ikke lenge før onkel polti var der og skreiv lapp om visning hos biltilsynet som det het den gangen. Husker ikke om han fikk beholde gromlyden eller måtte gå tilbake til originalt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ikke plass til motoren engang i denne lille "loppa". Men durer og går gjør den nok. Artig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 fiat skal man ikke fnyse av når et gjelder plass. Har en fiat 600 nedenfor av den veldig firkanta slaget. Vi får langt mer i den enn mange med større biler nettopp for den er så firkanta. men stilig bilde av den, det har du fått Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar og Knut . Den har motoren bak i motsetning til dagens "kopi" . Apropos plass , min første bil var en tredørs Polo og i den greide vi å få inn en Zanker halvautomatisk vaskemaskin i originalembalasjen. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ser jo nesten ut som en lekebil! Regner med at det er en slags "miniatyr-effekt" som er brukt? Uansett, stilig er den! En skikkelig søtnos av en bil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ser jo nesten ut som en lekebil! Regner med at det er en slags "miniatyr-effekt" som er brukt? Uansett, stilig er den! En skikkelig søtnos av en bil... Hei smort1! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Effekten som er brukt heter selektiv fokus og er en del av billedredigeringsprogrammet i windows 8 . .Programmet er ikke av de beste , men noen brukbare funksjoner har det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar og Knut . Den har motoren bak i motsetning til dagens "kopi" . Apropos plass , min første bil var en tredørs Polo og i den greide vi å få inn en Zanker halvautomatisk vaskemaskin i originalembalasjen. Mvh Alec Hehe morsomt å høre. Når du nevner dette med orginalemballasje så må jeg jo dele vår elleville transport med Fiat 600. Vi hadde i vår iver kjøpt en 47 tommer tv samt en massasjebenk. Begge da i emballasje og kun en liten Fiat uten takstativ eller noe. Så inn i bilen måtte det og inn fikk vi det. Min kjære kjøre men jeg skulle jo også få plass. Vel jeg fikk det men det var på gulvet og under dashbordet. Det hører også med til historien at nesten hjemme så står Guardian civil men heldigvis kan vi kjøre forbi. Og ja alt var like helt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg