JSTePHN Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg har en multicom p150e som jeg kjøpte brukt og har hatt i ca et år, og har ikke vært borti noen store problemer før nå. For noen timer siden så hadde jeg spilt litt, og gikk bort fra den uten å lukke den (spillet sto ikke på) i kanskje 10-20 min. Når jeg kom tilbake vært den slått av, og laderen lyste ikke. Når jeg koblet laderen fra både laptopen og veggen og satt den inn i veggen igjen så lyste den helt til jeg kobla den til laptopen, men da sluttet den å lyse igjen. Samme hvis jeg gjør det igjen (gjorde det 2 ganger - en gang uten batteri). Laptopen lyser ikke noen steder. Jeg er i utlandet nå og det var 35-40 grader ute en periode tidligere i dag; kan det ha noe med det å gjøre? Har noe blitt svidd? Vet ikke om jeg kan få noe gjort med reklamasjon, da jeg har åpnet den og skiftet kjølepasta på den før (lenge siden - nesten rett etter at jeg fikk den). Vet noen hva årsaken er, eller hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Er du heldig er det bare strømforsyningen som har tatt kveld. Lenke til kommentar
JSTePHN Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Er du heldig er det bare strømforsyningen som har tatt kveld. Er det en måte å sjekke dette på? Jeg har ikke noe multimeter elns tilgjengelig før jeg kommer hjem, hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå