GeirHH Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Litt på siden kanskje, men dette selskapet fikk jeg i vrangstrupen allerede fra starten da de kjørte rundt med kr 0,19 på bilen. Ser nå deres kontantkorttilbud til kr 0,38 dvs. gjerrige 0,01 rimeligere enn fks. One Call. Dette tar de godt igjen på kr 0,99 i oppstart (mot One Calls 0,39) vel vitende om at statistikken på snittsamtalen er 1 1/2 min. Lenke til kommentar
HondaEier Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Har nå mottatt første faktura fra Chilimobil. Denne var feil. Ble fakturert med vanlig månedspris på 299 og ikke 198 som jeg ble lovet på telefon. Så nå får vi se hvordan kundeservicen er.... Fikk samme problem men min faktura ble på 310,- (whaaat tha fuck?) Hvordan gikk det når du kontaktet kundeservice? Har du lest fakturaen din? Hehe Ja, men måtte lese den igjen før jeg så datoen ikke stemte med hva jeg trudde. Jeg ble nemlig ikke fakturert for 1 måned men 1 og 1/2. Ble forvirra siden fakturaen kom cirka 1måned etter flyting til dem, og ikke i starten eller slutten av en kalander måned. Ble derfor cirka en måned etterbetaling og halv måned forhåndsbetaling i samme faktura denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå