smort1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 "Comfortably numb", rant meg i hu når jeg så dette! (ref: Pink Floyd).... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Avispapirtryne denne gang. Kan ikke helt forklare hvorfor, men bildet får meg til å tenke "biskop". Kanskje er det noe med uttrykket og den sorte bekledningen under. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ser ut som en prest/biskop som har lest en refsende artikkel i avisen - og tar det helt innover seg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 "Comfortably numb", rant meg i hu når jeg så dette! (ref: Pink Floyd).... Liker referansen! Ville lagt "Un" foran sangtittelen alikevel Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Avispapirtryne denne gang. Kan ikke helt forklare hvorfor, men bildet får meg til å tenke "biskop". Kanskje er det noe med uttrykket og den sorte bekledningen under. Roar Det er gledelig å høre, du er inn på noe når du ser "biskop". Da kan du kanskje tenke deg hvilke "avispapir" for er i ansiktet mitt og... Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Ser ut som en prest/biskop som har lest en refsende artikkel i avisen - og tar det helt innover seg. Vennlig hilsen Ragnar Hvis du tenker deg andre skrifter en prest leser i så har du scoret full pott på budskapet mitt i bildet! :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ser ut som en prest/biskop som har lest en refsende artikkel i avisen - og tar det helt innover seg. Vennlig hilsen Ragnar Hvis du tenker deg andre skrifter en prest leser i så har du scoret full pott på budskapet mitt i bildet! :-) Harru røska ut sider fra bøkenes bok - den hellige Bibel, for å komma så nær innpå som mulig??? Roar Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Ser ut som en prest/biskop som har lest en refsende artikkel i avisen - og tar det helt innover seg. Vennlig hilsen Ragnar Hvis du tenker deg andre skrifter en prest leser i så har du scoret full pott på budskapet mitt i bildet! :-) Harru røska ut sider fra bøkenes bok - den hellige Bibel, for å komma så nær innpå som mulig??? Roar Ja nærmere kommer jeg ikke, det er sikkert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg