Gå til innhold

Reise til India med en snusboks, mellomlander i Helsinki

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg reiser til India i dag og skal mellomlande i Helsinki. Er det lov å ta med en snusboks i kofferten som skal på check inn? Blir jeg stoppet opp videre på Helsinki for eksempel? Når man lander i India skal man fylle ut et ark der man blant annet skal krysse av på om man har med seg tobakk, og jeg kan ikke krusse av ja på det, er dette krise når jeg bare har en boks med meg? Er med foreldre som ikke kan vite at jeg snuser... Reiser veldig snart så trenger svar kjapt! takk på forhånd :)

Endret av Spørsmål123321
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke love at du ikke blir stoppa, men jeg har flydd til Helsinki mange ganger med bagasjen full av snus. Dette har aldri vært et problem.

Jeg synes at det høres merkelig ut hvis du blir stoppet for dette

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke love at du ikke blir stoppa, men jeg har flydd til Helsinki mange ganger med bagasjen full av snus. Dette har aldri vært et problem.

Jeg synes at det høres merkelig ut hvis du blir stoppet for dette

å okei, men reiste du videre til et annet land da? eller skulle du til helsinki?

Lenke til kommentar

Det er totalforbud på snus i Helsinki.

Ikke helt riktig.

Ta med deg snus om du vil det.

Har hatt med meg tårnvis med snus over hele Asia - eneste stedet jeg har blitt stoppa var en av de mange gangene i Bangkok da jeg tok det med meg gjennom sikkerhetskontrollen. De spurte, jeg svarte og ha-det-bra.

I Hanoi og Saigon kikka de også på det - engelsken dem`s hindret dem i å stille et godt spørsmål.

Du kan bli stoppa ja, for spørsmål, sjansen for det er veldig liten - foreldrene dine er da ditt eneste problem og tro meg, de vet om snusinga di allerede.

Edit: hvordan gikk det? :)

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...