george-the-slut Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men kjenner at jeg er en av de som generelt har ganske Umykt kropp, og personlig liker jeg mest å klemme folk som ikke har veldig harde rygger/skuldre (mye skjellett som stikker ut). Siden jeg er sånn selv, nøler jeg ofte å gi klemmer til andre fordi jeg er redd de ikke liker det heller. Jeg skal reise å se familien som jeg ikke har sett på noen år, det kommer til å bli en del klemming og vennlig nærkontakt, og jeg vil bare vite hva andre syns om det å klemme noen som er ganske tynn. edit: tror nok ikke andre merker at jeg "Nøler" med klemmene, da jeg ikke viser det. Endret 8. juli 2015 av george-the-slut Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Vil nok tro folk reagerer lettere på om klemmen føles usikker eller halvveis, før de tenker på kroppsvekta di. Kanskje spesielt med tanke på familie. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Det har jeg aldri noensinne tenkt over. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ikke jeg heller! Tanken har aldri slått meg, noensinne! Det går nok helt fint! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Klem er koselig uansett. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Har aldri tenkt på det heller. Pleier uansett ikke å beføle folk når det bare er snakk om å gi dem en klem, så finner problemstillingen irrelevant for min egen del. Lenke til kommentar
george-the-slut Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Så godt å vite!! veldig glad for disse svarene 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Aldri tenkt over dette, med mindre personen er sykelig tynn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg tenker veldig sjelden over vekten til de jeg klemmer, unntaket er sykelig under- eller overvektige. Uansett er det ikke slik at jeg ikke ønsker klemme vedkommende, og jeg gir ikke uttrykk for at det er "annerledes" å klemme vedkommende. Lenke til kommentar
Norgespakka Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg liker ikke å klemme noen som helst... det vil alltid være noen som er som meg. Men det har jo ingenting med deg å gjøre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Når man er glad i noen, så tar man dem som dem er – enten de har noen kilo for mye eller for lite, så er det koselig å klemme! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Del ut skikkelige klemmer. Det dummeste jeg ser er A-klemmer. Da står begge i en A, i stedet for å gå helt inntil hverandre. Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg hadde klemt en dame og det var som å klemme en liten jentunge, så hadde jeg nok tenkt over det, men det hadde bare vært fordi jeg hadde blitt overrasket. Da er det ikke vekten jeg tenker over, men at klemmeopplevelsen var noe annet enn jeg hadde sett for meg (når det er sagt så gir jeg som regel store bjørneklemmer). Vil tro de fleste som ikke er vant til å klemme små personer, tenker over at det er uvant å klemme noen når det føles som at man egentlig bare holder rundt seg selv. Hender jeg tenker litt over det, men så innser jeg at personen jeg klemmer ikke nødvendigvis er mindre enn meg, så konklusjonen er vel at klemming er en dårlig vektmålingsmetode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå