Gå til innhold

hvordan syns du det er å klemme en tynn person?

Anbefalte innlegg

kanskje litt dumt spørsmål,  men kjenner at jeg er en av de som generelt har ganske Umykt kropp, og personlig liker jeg mest å klemme folk som ikke har veldig harde rygger/skuldre (mye skjellett som stikker ut). 

Siden jeg er sånn selv, nøler jeg ofte å gi klemmer til andre fordi jeg er redd de ikke liker det heller. 

Jeg skal reise å se familien som jeg ikke har sett på noen år, det kommer til å bli en del klemming og vennlig nærkontakt, og jeg vil bare vite hva andre syns om det å klemme noen som er ganske tynn.

edit: tror nok ikke andre merker at jeg "Nøler" med klemmene, da jeg ikke viser det.

Endret av george-the-slut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Del ut skikkelige klemmer. Det dummeste jeg ser er A-klemmer. Da står begge i en A, i stedet for å gå helt inntil hverandre.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde klemt en dame og det var som å klemme en liten jentunge, så hadde jeg nok tenkt over det, men det hadde bare vært fordi jeg hadde blitt overrasket. Da er det ikke vekten jeg tenker over, men at klemmeopplevelsen var noe annet enn jeg hadde sett for meg (når det er sagt så gir jeg som regel store bjørneklemmer). Vil tro de fleste som ikke er vant til å klemme små personer, tenker over at det er uvant å klemme noen når det føles som at man egentlig bare holder rundt seg selv. Hender jeg tenker litt over det, men så innser jeg at personen jeg klemmer ikke nødvendigvis er mindre enn meg, så konklusjonen er vel at klemming er en dårlig vektmålingsmetode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...