Gå til innhold

Det var det, Windows Phone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tizen kan lykkes, vokser sakte men sikkert som OS, har spennende ting på gang og solid støtte. Samsung gjør nok mye for å løsrive seg fra Google. 

Det triste er at mange går rundt med en iPhone de ikke skjønner hvordan de bruker, når de hadde klart seg langt bedre med en 640 til 1/4 av prisen. 

Lenke til kommentar

Det er ikke jobben min å gi almisser til mcrosoft sitt OS.

Hvorfor ikke? Du gir jo til Google.

Det er ikke en almisse, fordi de tilbyr et bedre produkt. Å kjøpe windows phone fordi "om alle hadde kjøpt det hadde vi fått flere apper", er ikke aktuelt, kanskje om winphone var bedre på et prinsipielt grunnlag, men det kan jeg heller ikke se det er for meg personlig.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kan finne på å velge løsning basert på hvem jeg ønsker å gi pengene mine til heller enn hvem som er best for øyeblikket om leverandøren åpenbart er på vei til å levere noe stort eller den med den beste løsningen er et elendig selskap på andre måter. 

Denne regelen kommer definitivt ikke til benyttelse når det kommer til å gi almisser til selskapet som historisk sett har rotet til nesten alt det har fått fingrene i. Selv om Windows Phone i og for seg er et godt system.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...