_dundun_ Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Om alle kjøper Firefox phone eller Blackberry eller Ubuntu Phone eller (fnis) Tizen blir de hits de også. Ser ikke helt hvordan det er relevant. Som AtW sier - det er ikke brukernes problem at MS feiler på mobil. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tizen kan lykkes, vokser sakte men sikkert som OS, har spennende ting på gang og solid støtte. Samsung gjør nok mye for å løsrive seg fra Google. Det triste er at mange går rundt med en iPhone de ikke skjønner hvordan de bruker, når de hadde klart seg langt bedre med en 640 til 1/4 av prisen. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Om Tizen lykkes skal jeg spise telefonen min. Folk vil ha apper. De vil ha Aftenposten, RuterBillett, Yr etc. Det samme vil de i andre land med andre apper. Lykke til, Tizen. Endret 26. juli 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 "Folk vil ha apper" , kan vel være en overstatement .Som utvikler skjønner jeg innstillingen Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tizen er mer enn telefoner, IOT blir viktig fremover. HTML5 vil nok sakte men sikkert viske bort behovet for apper du nevner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er ikke jobben min å gi almisser til mcrosoft sitt OS. Hvorfor ikke? Du gir jo til Google. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er ikke jobben min å gi almisser til mcrosoft sitt OS. Hvorfor ikke? Du gir jo til Google. Det er ikke en almisse, fordi de tilbyr et bedre produkt. Å kjøpe windows phone fordi "om alle hadde kjøpt det hadde vi fått flere apper", er ikke aktuelt, kanskje om winphone var bedre på et prinsipielt grunnlag, men det kan jeg heller ikke se det er for meg personlig. AtW 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) jeg kan finne på å velge løsning basert på hvem jeg ønsker å gi pengene mine til heller enn hvem som er best for øyeblikket om leverandøren åpenbart er på vei til å levere noe stort eller den med den beste løsningen er et elendig selskap på andre måter. Denne regelen kommer definitivt ikke til benyttelse når det kommer til å gi almisser til selskapet som historisk sett har rotet til nesten alt det har fått fingrene i. Selv om Windows Phone i og for seg er et godt system. Endret 28. juli 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det er ikke en almisse, fordi de tilbyr et bedre produkt. Tror du må omformulere deg for utsagnet er grunnleggende feil. Det er jo feil både før og etter kommaet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå