Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Liten lakkskade - takst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å si uten å vite noe om omfanget.

Hvis det er snakk om liten bulk, uten skade i lakk, fikses det lett hos et smart-repair verksted. Et par tusenlapper.

Hvis døren må lakkeres kan du legge på et par-tre lapper til.

Endret av sungun
Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om liten bulk, uten skade i lakk, fikses det lett hos et smart-repair verksted. Et par tusenlapper.

Nå er dessverre ingen av verkstedene forsikringsselskapene benytter seg av et såkalt Smart Repair verksted.

Lenke til kommentar

Forsikringen burde man ikke bruke, egenandel om noen , pluss bonustap inkludert bonustap som man taper pga man ville hatt høyere hele tiden opp til maks koster 10 ganger mer over tid, med mindre man har superforsikring som ikke bonustaper på lakkskader. 

Lenke til kommentar

Forsikringen burde man ikke bruke, egenandel om noen , pluss bonustap inkludert bonustap som man taper pga man ville hatt høyere hele tiden opp til maks koster 10 ganger mer over tid, med mindre man har superforsikring som ikke bonustaper på lakkskader.

Vet, men motparten tar allikevel takst på sitt forsolringsverksted.

Lenke til kommentar

Nå er dessverre ingen av verkstedene forsikringsselskapene benytter seg av et såkalt Smart Repair verksted.

Det er mange oppretter-/lakkverksteder som bruker smart repair-teknikk, og forsikringsselskapgodkjente verksteder..

Jeg betalte 2350,- for tre småbulker på ei dør, der to av de hadde fått småsprekker i lakken og de fikset opp de..

Lenke til kommentar

Eieren av bilen sa at de kunne ta inntil en uke å få takst på skaden som er på størrelse med en halv lillefinger. Var verksteden som sa det. Når jeg var innom et annet karosseriverksted med min egen bil fikk jeg takst på fem minutter. Da var skaden langt mer omfattende. Er det normalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...