m4rku5gn Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg har et Canon Eos 400D kamera. Før jeg skal ta bilde er det uklart i midten. Det kan virke som om det er noe fett på linsen. Men bildet blir ikke uklart så jeg tror ikke det har noe med linsen og gjøre. Det er bare når jeg ser gjennom det. Har prøvd og tørke både linse og "kikkehullet". Også speilene inni. Noen som vet hva som kan være problemet? Det er nå nylig det ble sånn. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Har du sjekket om diopter-justeringen på søkeren er fokusert for dine øyne? Hvis denne er justert feil vil bildet i søkeren være ute av fokus, mens kameraets autofokus sørger for at bildet på sensoren er i fokus. Endret 8. juli 2015 av Frobe Lenke til kommentar
m4rku5gn Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Har du sjekket om diopter-justeringen på søkeren er fokusert for dine øyne? Hvis denne er justert feil vil bildet i søkeren være ute av fokus, mens kameraets autofokus sørger for at bildet på sensoren er i fokus. Det var det som var problemet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå