Niklasp Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 «Who Deleted Me»-appen går som hakka møkk.Sjekk hvem som har slettet deg fra Facebook Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Nei, du kan ikke sjekke hvem som har slettet deg fra Facebook.......Det du derimot kan sjekke er hvem som sletter deg. Ganske stor forskjell! Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Vanvittig misvisende tittel. Jeg var oppriktig nysgjerrig på hvordan en app kunne finne ut hvem som hadde slettet meg, siden det såvidt meg bekjent ikke skal være mulig. Når en så leser artikkelen så ser en jo at det er jo slett ikke mulig med denne appen heller. Å finne ut hvem som _sletter meg i fremtiden_ er noe ganske annet, som Zash også påpeker! 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Nei, du kan ikke sjekke hvem som har slettet deg fra Facebook....... Det du derimot kan sjekke er hvem som sletter deg. Ganske stor forskjell! Hei, Zash! Det var faktisk tiltenkt å være "sletter" i presens, men det gikk visst litt fort i svingene. Som vi poengterer i artikkelen fungerer tross alt ikke tjenesten bakover i tid! Har fikset tittelen nå Takk! - Niklas Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Bruker Chrome tillegget FB Purity. Ved siden av en hel drøss nyttige funksjoner (som å sperre sponsede innlegg) har den også denne funksjonaliteten. Har eksistert i ganske lang tid. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Det er imidlertid viktig å forstå at appen ikke kan finne ut hvem som har slettet deg tidligere. Who Deleted Me fungerer kun fra det øyeblikket du har installert og aktivert tjenesten, slik at den kan sammenligne den lagrede vennelisten med den oppdaterte Facebook-listen. For en genial måte å fange opp vennelisten din. Altså fra utviklerne av programvaren. Du gir altså potensiellt i fra deg hele din Facebook-liste til dette selskapet. Glad jeg ikke har Facebook-konto jeg. Kanskje litt stusselig sosialt sett, men så slipper jeg ihvertfall den galskapen. Det er nok galskap på internett i fra før av, og noe av den kan man jo også like litt. 1 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Nyttig app for alle narsissistene der ute. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ja, det er egentlig ikke så mye å bry seg om. Kan hende personen som slettet "deg" ble lei av masse poster som ble oppfattet som Spam. Forklaringene kan være svært enkle. Ellers så kan det også være et solid tegn på at den som slettet deg faktisk er en litt ustabil person selv. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg får alltid vite hvem som har slettet meg enten jeg vil vite det eller ei, for med en gang noen sletter deg så dukker de opp i "people you may know"-listen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvis du trenger en egen app for å vite hvem som sletter deg... Hvor mye bryr en seg da I utgangspunktet? Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nå har de stengt ned Who Deleted me. Det gikk kjapt gitt. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 "Denne appen er ikke tilgjengelig i den norske butikken" (iOS) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Den er jo uansett meningsløs. Du kan lett se hvem som har slettet deg i listen over folk som Facebook anbefaler deg å bli venner med, spesielt hvis dere har noen felles venner så dukker de opp der med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg