Samsung Native Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Mange perler ligger skjult i menyene.BETALT INNHOLD: Kan du disse ti triksene på Galaxy S6? Lenke til kommentar
Wolffie80 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Her var det mange gamle nyheter, som man har kunnet gjort på tidligere modeller.. #1 = Hadde man på SGS5 også #2 = Hadde man på SGS5 også #3 = NY #4 = Hadde man på SGS5 også (trur det er på SGS4 også) #5 = NY #6 = NY #7 = Hadde man på SGS5 også (trur det er på SGS4 også,muligens S3??) #8 = Hadde man på SGS5 også (trur det er på SGS4 også) #9 = Hadde man på SGS5 også (trur det er på SGS4 også,muligens S3??) #10 = Hadde man på SGS5 også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 En Samsung-reklame som fremhever egne funksjoner istedetfor å rakke ned på andre? Er det mulig? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 En Samsung-reklame som fremhever egne funksjoner istedetfor å rakke ned på andre? Er det mulig? Ja de prøver å få opp salget, men jeg beholder min s4 jeg. Ikke sd kort da melder jeg pass og ser på andre merker som har det. 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 En Samsung-reklame som fremhever egne funksjoner istedetfor å rakke ned på andre? Er det mulig? Forskjellen ligger i hvilket land reklamen er beregnet på. Det er Samsung USA som lager reklamer som rakker ned på andre. Slike reklamer ville vært uaktuelle i f.eks Korea. Her til lands er de ikke særlig populære heller. De lager rett og slett reklame som de prøver å tilpasse publikumet sitt. Jeg har hvertfall sett flere amerikanske selskaper som gjør det samme... Apple har jo ikke noe videre reklame, men har jo og med flere anledninger, som konferanser brukt tid på å rakke ned på andre de også. Åpenbart er det kultur for det. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 En Samsung-reklame som fremhever egne funksjoner istedetfor å rakke ned på andre? Er det mulig? Forskjellen ligger i hvilket land reklamen er beregnet på. Det er Samsung USA som lager reklamer som rakker ned på andre. Slike reklamer ville vært uaktuelle i f.eks Korea. Her til lands er de ikke særlig populære heller. De lager rett og slett reklame som de prøver å tilpasse publikumet sitt. Jeg har hvertfall sett flere amerikanske selskaper som gjør det samme... Apple har jo ikke noe videre reklame, men har jo og med flere anledninger, som konferanser brukt tid på å rakke ned på andre de også. Åpenbart er det kultur for det. Har ikke Apple reklame? "Hi, I'm a Mac" "And I'm a PC" ... Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Haters Gonna Hate Jeg gikk fra S4 til S6 og hadde nesten ingen av de nevnte funksjonene på S4'en min. I tillegg var det et par ting jeg ikke allerede har funnet frem til selv som var veldig praktiske Lenke til kommentar
Zorblax Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Litt morsomt at de fremhever funksjoner som er innebygget i lollipop, slik som nr 3, screen pinning =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg