Knut S Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 kveldsstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Enkelt og pent, der de dramatiske skyene bærer hele bildet. Likte det! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du har maktet å få fram stemningen i dette bildet. Skyformasjoner kommer godt fram der solen bakom hjelper til med å skape kontraster. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Enkelt og pent, der de dramatiske skyene bærer hele bildet. Likte det! Mvh Fredrik tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Du har maktet å få fram stemningen i dette bildet. Skyformasjoner kommer godt fram der solen bakom hjelper til med å skape kontraster. Vennlig hilsen Ragnar tusen takk for tilbakemelding. Brukte nok noe uvanlig linse for sånn type fotografering, men må jo alltid teste litt forskjellig da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Siden det nå er en kritikkside vi er på så nevner jeg at jeg ville kutta under det store mørkeblå hølet oppe til høyre og klona igjen det hvite som hvis de ikke er helt utbrent spå hvertfall litt vel sterkt høylys. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Dramatisk og flott! takk for hyggelig tilbakemelding. setter pris på det Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Siden det nå er en kritikkside vi er på så nevner jeg at jeg ville kutta under det store mørkeblå hølet oppe til høyre og klona igjen det hvite som hvis de ikke er helt utbrent spå hvertfall litt vel sterkt høylys. Roar takker for tips Roar, var det mer slik du tenkte som i v2 jeg la ut nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg