HSP Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tulinløkka, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Flott igjen fra deg i denne svarthvite serien med lys og skygger som dominanse. Da kommer motivet bedre frem og det passer utmerket til disse bilden! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ferietid..... Morsomt bilde, om en kan si det om småbarnsforeldre som sliter seg gatelangs, med allverdens nødvendigheter til ferien. Tenker du ser fram til neste ferietur med gjengen din:-) Fin plassering av personene og stilig lyskjegle. likte også at du hadde fått med kumlokket så bra. Sammen med firkantene til vinduene, blir det rene geometriplansjen med trekanter, firkanter og sirkler. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Veldig bra! Først og fremst en fin observasjon og perfekt timing. Vet ikke hvor lenge du har ventet på dette øyeblikket, men synes det absolutt var verdt det. I tillegg til det rent estetiske så byr bildet på fin symbolikk som kan tolkes på mange måter. “Skillsmisse” var et ord som kom opp i mitt hode, men det er sikkert noen som kan finne en triveligere tolkning også (eller bare nyte det som et kult bilde uten å måtte lete etter en skjult mening) 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Veldig bra! Først og fremst en fin observasjon og perfekt timing. Vet ikke hvor lenge du har ventet på dette øyeblikket, men synes det absolutt var verdt det. I tillegg til det rent estetiske så byr bildet på fin symbolikk som kan tolkes på mange måter. “Skillsmisse” var et ord som kom opp i mitt hode, men det er sikkert noen som kan finne en triveligere tolkning også (eller bare nyte det som et kult bilde uten å måtte lete etter en skjult mening) Skilsmisse er neste steg....når ferien er over.... Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 stilig bilde, men er far lei mor og barn alt ? Han langer jo ut eller er det lengselen etter å kunne sette seg ned litt som driver han 1 Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Artig bilde. De sterke kontrastene bidrar både til å gjøre bildet veldig interessant å se på og samtidig er det ikke noen åpenbar mening bak bildet, noe som gir rom for tolkning. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Tusen takk alle sammen! Ja denne avgrunnen mellom dem var absolutt noe jeg selv også tenkte. Godt å se at det var flere som så dette. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 "Førerhunden" ser ut til å være noe utålmodig, og de bak har sin fulle hyre med å holde følge, men allikevel ikke utypisk situasjon. Har vel selv vært "førerhund" når jeg tenker meg om. Bildet, flott som bare det. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Flott komponert bilde med flotte kontraster og linjer. Hvorvidt de er på vei til eller fra ferie er ikke godt å si . Men avstanden dem imellom lover ikke godt. Meget godt observert og fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 "Førerhunden" ser ut til å være noe utålmodig, og de bak har sin fulle hyre med å holde følge, men allikevel ikke utypisk situasjon. Har vel selv vært "førerhund" når jeg tenker meg om. Bildet, flott som bare det. Vennlig hilsen Ragnar Flott komponert bilde med flotte kontraster og linjer. Hvorvidt de er på vei til eller fra ferie er ikke godt å si . Men avstanden dem imellom lover ikke godt. Meget godt observert og fanget. Mvh Alec Tusen takk Ragnar og Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg