Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ensomhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Liker så godt dine kreative naturbilder, Tove. Originalt å lage et slik bilde i s/h, men resultatet synes jeg ble svært vellykket! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du kan da ikke ha signatur på et sånt bilde, det bryter jo med det herlige svarte området. Liker veldig godt de siste bildene du har lastet opp, hvor du tør å bruke litt mer kontrast og la store områder forbli mørke. Modig og fin komposisjon på dette bildet - jeg liker det veldig godt. Henning 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Tusen takk Fredrik og hsp! Så hyggelig at dere liker dette. Fint å få tilbakemeldinger på det man legger sin sjel i MVH Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Enkelt og meget stilig. V2 for meg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Enkelt og meget stilig. V2 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Nydelig! Så enkelt og vakkert! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ble jo nesten helt Pentaxen detta, jo - med prestekraven svevende nesten oppe i venstre kårnern. Enig i at signaturen bare er forstyrrende. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Enkel og nydelig komposisjon , jeg er enig i at det gjorde seg best uten signatur. Liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg