fjarle Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Mozilla setter igang «Great or dead»-program.Nå skal Firefox få opp dampen igjen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg prøver å like Firefox, men jeg vender alltid tilbake til Chrome. Det slår aldri feil. 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg sier det same, bare motsatt. Jeg vender alltid tilbake til Firefox. 9 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Eneste som irriterer meg med Chrome er strømforbruket/ressursbruken (på Mac). Men etter lengre bruk av Firefox eller Safari, så er det alltid digg å komme tilbake til Chrome igjen, selv om jeg unngår det når jeg er ute på reise, og har behov for lengre batterilevetid. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Største problemet mitt med Firefox er guffen ytelse over tid, elendig avspilling av HTML5 video, og alt for høy bruk av minne. Finnes en lettvekterversjon (Firefox Light), men mangelen på webm avspilling er turnoff. Klarer alikevel ikke bruke andre nettlesere. Firefox + Adblock + Noscript er et krafthus uten like. 1 Lenke til kommentar
Zorblax Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Det jeg savner mest i firefox er at den ikke ser ut til å klare å bare kræsje enkelttabs eller addons. Alltid litt kjip å ca annenhver uke måtte finne ut av hvilket gjenopprettet vindu som hører til på hvilken desktop. Lenke til kommentar
grantsolem Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Har brukt data nå i ca 20 år. Jeg har brukt mange forskjellige nettlesere. Men, til syvende og sist så faller jeg alltid tilbake på "internett Explorer" Viss det er noe tull på chrome eller firefox så virker det på "ie". Eneste jeg har vært borti som ikke har virket på "ie" så er det nettflix. Men etter en oppdatering eller 2 så virker det også på ie. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 "Den har også fått konkurranse fra nye aktører, blant annet fra norske Vivaldi." .....Trodde Vivaldi var en veneziansk/italiensk komponist som levde på 16-1700 tallet? Lærer noe nytt hvert dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg