Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 jeg får litt følelser av "deja vu" .. har ts lagd endel like tråder som denne før? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 jeg får litt følelser av "deja vu" .. har ts lagd endel like tråder som denne før? Fikk samme feeling Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 jeg får litt følelser av "deja vu" .. har ts lagd endel like tråder som denne før?har ikke laget samme tråd før. Men laget en tråd da vi var kjærester om at det med hans kontakt med hans eks. Ble da rådet om å komme meg unna. Og rådet var jo bra. Anonymous poster hash: e99bb...697 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har du fått gode nok råd nå, eller er du fremdeles i tvil om akkurat det samme som du startet med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Har du fått gode nok råd nå, eller er du fremdeles i tvil om akkurat det samme som du startet med? Jeg vet at magefølelsen min hadde rett. Rådene jeg har fått var også fornuftige. Ja, jeg vet at jeg må gradvis komme meg ut av situasjonen. Jeg vil fortsette å være venner med han, men jeg vil forsøke å fjerne meg gradvis fra situasjonen, for å gjøre det mest mulig skånsomt for meg. Jeg ble veldig avhengig av han, så det beste er å kutte den mer og mer. Sist gang vi hadde sex så var det ikke så vondt etterpå. Jeg var mer kynisk til situasjonen, og tenkte: "han liker meg ikke godt nok, men jeg fikk ihvertfall litt sex/ nærhet istedet for ingenting." Men i dag gjør det litt vondt igjen, men jeg prøver å jobbe med det. Jeg tar imot rådene, men vurderer og hva som er best for meg: Så jeg har bestemt meg for at : 1. Han hadde for god kontakt med sin eks, dermed er jeg glad for at jeg ikke er den som må leve i et slikt forhold. 2. Han hadde en rekke negative sider, som jeg er glad for å slippe. 3. Jeg ser på det som om han ikke har samme tanker og verdier som meg i livet. Ja jeg har tatt en konklusjon: Jeg holder han som venn inntil videre. Og jeg distanserer meg mest mulig ifra han mens jeg bearbeider de vanskelige følelser. Jeg slutter å håpe på at han vil ha meg. Anonymous poster hash: e99bb...697 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Altså, har du ikke tatt til deg noe som helst, slik jeg leser tråden din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Altså, har du ikke tatt til deg noe som helst, slik jeg leser tråden din.Jeg har tatt til meg at de fleste ville blitt såret. Jeg er ikke unormal. Og at jeg bør fjerne meg fra kontakt med han. For det er nok best. Og jeg leser at dere forstår de vanskelige følelsene. Jeg har det bedre nå når jeg unngår han mest mulig. Anonymous poster hash: e99bb...697 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Bedre å unngå ham. Dårlig idé å være pulevenn, i alle fall om du ønsker mer. Det virker som mange i dag tror at man kan gå rundt og være nyforelska hele tiden. Følelser forandrer seg og blir dypere med tiden, man er ikke nyforelsket for alltid og kan ikke forvente å være det heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Bedre å unngå ham. Dårlig idé å være pulevenn, i alle fall om du ønsker mer. Det virker som mange i dag tror at man kan gå rundt og være nyforelska hele tiden. Følelser forandrer seg og blir dypere med tiden, man er ikke nyforelsket for alltid og kan ikke forvente å være det heller. ja det er det jeg er oppgitt over. Altså at først så var han så veldig forelsket i meg, og etter en stund forsvant den følelsen hos han, men han ville ikke si det. For så å dumpe meg etter nesten 1 år sammen. Alt med meg er topp sier han. Det er kun forelskelsesfølelsen som mangler. Og dette forteller jo hvor usikkert et parforhold er. For den følelsen kan forsvinne og da er alt over. Anonymous poster hash: e99bb...697 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Bedre å unngå ham. Dårlig idé å være pulevenn, i alle fall om du ønsker mer. Det virker som mange i dag tror at man kan gå rundt og være nyforelska hele tiden. Følelser forandrer seg og blir dypere med tiden, man er ikke nyforelsket for alltid og kan ikke forvente å være det heller. Bedre å bare la han gå. For han bryr seg ikke mye om å beholde meg når han kan si noe sånnt. Anonymous poster hash: e99bb...697 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Helt enig. Bedre å la ham gå og så heller finne en ny en etterhvert 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 De fleste vil vel få en eller annen bekreftelse på at man ønsker mer enn bare en flørt lenge før 1 år har gått. Ja, forelskelse går over. Noen ganger så går det ikke over i noe dypere og da avslutter man det. Det er vel det som har skjedd her. Han elsker deg rett og slett ikke. Det betyr ikke at du skal måtte gå og være redd for at dette skal skje igjen med neste mann du blir sammen med. De fleste skjønner nemlig lenge før det har gått 1 år om det blir noe varig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 De fleste vil vel få en eller annen bekreftelse på at man ønsker mer enn bare en flørt lenge før 1 år har gått. Ja, forelskelse går over. Noen ganger så går det ikke over i noe dypere og da avslutter man det. Det er vel det som har skjedd her. Han elsker deg rett og slett ikke. Det betyr ikke at du skal måtte gå og være redd for at dette skal skje igjen med neste mann du blir sammen med. De fleste skjønner nemlig lenge før det har gått 1 år om det blir noe varig. Jeg tror at i starten så var han nyskjerrig på sexen, for jeg oppdaget en forandring på han da vi hadde hatt det. Han virket mer forelsket ut i spenningen. I starten så kysset han meg åpentlyst på gaten i strekk i timesvis. Det virket veldig overdrevent ut. Så jeg fikk en følelse av at han gjerne var mer nyskjerrig på å få meg til sengs enn noe varig forhold. Mannen er fra et annet land, og har en dame i hjemlandet, som han er med når han er på hjemlige trakter. Jeg møtte han på nettet. Betingelsen for at han ville møte meg var at jeg måtte godta den damen. Hvis ikke så ville han ikke møtes. Og dette gjaldt alle damer han måtte treffe. Så det kan ligge noe i det. Derfor: Jeg skal aldri blande meg inn med en mann som har for tett kontakt med en annen dame. Jeg tror ikke at han klarte å bli skikkelig glad i meg, for eksen kontaktet han konstant mens vi møttes, og hadde kontakt. Tror ikke at han var klar for noe. Han sier at det har ikke med eksen å gjøre, men det er jo ødeleggende i seg selv for at han skal gå inn i en dypere relasjon mener jeg. Ja, det beste er å ta tiden til hjelp. La sårene gro, Og ta det med ro. Kommer ikke til å være søkende med det første, men lar alt skje naturlig. Og plutselig så kan det være at jeg har funnet en riktig og bra situasjon Anonymous poster hash: e99bb...697 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Helt enig. Bedre å la ham gå og så heller finne en ny en etterhvert Enig. Han får bare gå Anonymous poster hash: e99bb...697 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå