fjarle Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Adobe lukker hull etter at hacker-selskap lekket filer på nett.Du bør installere dagens Flash-oppdatering Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 "Til tross for at de tidligere har sagt at de ikke handler med totalitære regimer dukker land som Libanon, Kazakhstan og Sudan opp i selskapets kundelister." Og siden når ble Libanon, med sitt parlamentariske demokrati, til et totalitært regime? 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) EDIT, irrelevant blitt for meg. Se innlegget nedenfor Endret 8. juli 2015 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) WTF. Denne nyheten er jo eldgammel (23. juni). Nesten litt uforskammet av deg fjarle: https://helpx.adobe.com/security/products/flash-player/apsb15-14.html Jeg ser nå at jeg allerede hadde den nyeste versjone innstallert den 3. juli da jeg ryddet litt opp på PC'en Endret 8. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Og hvor er lenken for å laste ned denne oppdateringen overskriften forteller oss om da? 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Artikkelen ble skrevet i forkant av oppdateringen som Adobe selv ga opplysninger om til CSOonline. Slike oppdateringer gjøres som regel automatisk, så du vil få opp en varsling når den kommer. Adobe skal ha sluppet oppdateringen, men den har tilsynelatende ikke kommet til alle samtidig. Det kan være fornuftig å deaktivere Flash, eller sette spilleren til å kun aktiveres når du klikker i innholdsvinduet, frem til oppdateringen faktisk kommer rekende på ei fjøl. Angrepskoden skal nå være i bruk i en rekke verktøy, så for ukjente nettsteder er det muligens lurt å ta sine forholdsregler en liten stund fremover. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 WTF. Denne nyheten er jo eldgammel (23. juni). Nesten litt uforskammet av deg fjarle: https://helpx.adobe.com/security/products/flash-player/apsb15-14.html Jeg ser nå at jeg allerede hadde den nyeste versjone innstallert den 3. juli da jeg ryddet litt opp på PC'en Sårbarheten ble lekket sist søndag kveld som del av Hacking Team-filene, og ble kjent for sikkerhetsfolk i løpet av mandagen. Adobe ga raskt beskjed om at de ville slippe en ny oppdatering 8. juli, noe de gjorde. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg pleier kun å få oppdateringene ved reboot. Noe jeg gjør sjelden. MÅ jeg avinnstallere for å tvinge på meg en oppdatert versjon? Siden jeg ikke har planer om å reboot'e. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå