Gå til innhold

qpad 1339 + "lydkort"


Anbefalte innlegg

Beklager noe misvisende tittel, men det gjelder et problem jeg fikk + at det gikk litt fort i svingen da jeg hadde litt høye ønsker om å løse det så fort som mulig, syntes det var litt kjipt å evt. returnere headsetet, var noe jeg gledet meg veldig til.

Ganske nylig så kjøpte jeg et qpad 1339 på tilbud, og fra før av så har jeg dette lydkortet

https://www.komplett.no/creative-sound-blaster-x-fi-hd-lydkort/805251

De første dagene så gikk alt smurt, og lyden var som en drøm, men lykken varte ikke lenge før jeg ble møtt med broken dreams and salty tears da lyden på 1339 ble bare spilt av på venstre kanal  (L) og lyden på høyre siden uteble, men etter et par minutter så kom lyden tilbake, og jeg kunne fortsette i lykkerus med spill og nøye utvalgte låter for anledningen.

Jeg tror noen hater meg, for det tok ikke lang tid før lyden på høyre kanal ® IGJEN ble borte.
Har re-installert driveren til lydkortet flere ganger samt prøvd å spille av på samtlige USB-tilkoplinger jeg har, men til ingen nytte </3

 

Siden 1339 er flunkende nytt, så har jeg mine tvil om at det er noe feil med akkurat den, men det kan jo hende? Eller kan det være noe med lydkortet mon tro?

Har sett på dette lydkortet også;

https://www.komplett.no/asus-essence-stx-ii-lydkort/815854#

"oppsumering"; er det feil med headsettet eller lydkortet? har prøvd det meste, tips og svar ønskes fra folk med greier på lyd :) takk på forhånd <3


Ha ellers en fin sommer.

Mvh meg

Endret av Dr.Texter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

headsettet er nå levert inn, like greit, men spørsmål rundt anbefalinger til lydkort står fremdeles. Men hvis noen skulle komme på et eller annet det er lurt å huske på (tips and stuff), så er det velkommen, slik at jeg er bedre forberedt hvis det evt skulle skje en gang til.

kthx bye ( '-')/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...