Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Urban Art 630 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Ja kunst helt definitivt! Fargerikt og flott. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Kunst så godt som noe..tøft Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Abstrakt er det jo ikke, men kunstnerisk bearbeiding og utførelse må det være lov til å si. Kan minne om et teppe slik strukturen er i bildet. Dette er liksom noe bare du kan har jeg følelsen av. Topp karakter fra meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Ja dette likte jeg godt! Elsker jo rosa også da. Tøfft! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 bildekunst er også en sterk utrykksform og syns du mestrer det helt upåklagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Flott fotobasert billedkunst her med kraftige farger og fin komposisjon. Flott presentert. Det ser ut som om sykkelen svever i luften bak søppelkassen , men hvor er motorsyklisten? Har han falt av? Mvh Alec Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2015 Ja det er ett kunstverk og minner litt om min bestemors broderier, ja ikke motivet da! Ingen problemer med å se hvem som er fotografen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg