Gå til innhold

[Løst] Gruppe for folk som er kastet ut fra trossamfunn

Anbefalte innlegg

Du er klar over at jeg er en ateist, men at jeg bare har tullet litt i denne tråden, ikke sant? Jeg trodde jeg var så over toppen erke-fundamentalistisk-kristen at det var åpenbart at jeg tullet, men det kan være vanskelig å skille om noen er med på leken eller ikke når man kun har tekst å gå etter. Selv om Noxhaven åpenbart var med (well played, sir).

Noen liker å tøyse på den måten.

Jeg trodde det innerst inne at du egentlig var ateist. Men, det skrevne står som det står, så du får ta regningen selv.  ;)

Men husk dette, når du bytter avatar, så ryker en visuell måte å huske bruker på. Ja, jeg husker brukernavnet ditt, men det har vel ikke festet seg at du har det livssynet. Det jeg imidlertid har fått med meg, det er at den dragen, den har du ikke hatt som avatar alltid. Så jeg er ikke helt fjern. Men, det skal litt til å huske alt fra diskusjon til diskusjon. Men, når du sier det du nettopp sa, så kan jeg kanskje mimres at du kan ha gitt mine innlegg støtte litt ihvertfall før. Også har du disse som velger å bytte brukernavn  :sick:

Men, noen har sikkert åpenbare grunner for det.

Enklere å huske disse:

Enkelte brukere fester seg også bedre enn andre. F.eks. IHS, som jeg hadde en virkelig tøff "negl" med: Diskuterte gnostiske kristne med ham da for noen år tilbake.

RWS som er forumfar for kritisk tenkning. NikkaYoichi som før var med litt i debatter for å tale i mot kristne. Selv om jeg har sett mindre til N.Y. en tid nå.

Bare for å ha nevnt noen få.

Du har bare ikke åpnet deg på den rette måten, wink wink, nudge nudge.

Den der burde jo ha røpet deg (Monty)

Du må leve en grusom eksistens. Du burde bli kristen, så kan du kose deg med boller, saft og dans! 

Også ser jeg nå at du startet veldig bra. Men, det må være kristen dans, ikke syndig dansing. Du må kun elske jesusen, og holde armene høyt i været og lovprise ham.  ;)

Seksuell tiltrekning til andre i menighetslokalet, det må kun brukes i sengen til forplantning for å hjelpe arbeidet for guden. etc. Dans er et slikt tveegget sverd må vite. Vanskelig å holde seg på matta, så det er av slike grunner at kristne ikke liker dans. Klarer man å holde djevelen ute av dansen, så..

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kaller dere ekte, men likevel så skader dere mange. F.eks. homofile. Jeg tenker ikke spesifikkt på rettigheten til ekteskap nå. Men all den motstand folk har i mot homofile, det skader. Og der er de kristne like mye deltakende som de sekulære homofobe.

Mennesket har mange svakheter, og kristne er ABSOLUTT ingen unntak. Gå i dere selv og se etter feil, det oppfordrer jeg de kristne til.

Midlertidig smerte kan bli påført, men det er for at de skal få det bedre i livet etter døden, og ikke brenne inn til evigheten i helvete.

Som å måtte ete brød stekt med e.coli-røyk, skjit-smak, og masse annet tullball.

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ezekiel%20eat%20bread%20e.coli

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...