aloc-acoc Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hei! Lurer på om det finnes noen form for lukket facebookgruppe eller noe lignende for folk som er blitt utstøtt fra ulike trossamfunn og eventuelt hva gruppen/e heter.Takk for svar. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tenker du på som en slags støttegruppe? Etter litt googling så ser dette ut som en fornuftig side å se på. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Når jeg leste denne gjorde jeg meg en forutbestemt mening som kanskje strider helt imot hva tanken bak denne tråden handler om. I så fall så beklager jeg. Men ja 1..2..3.. Sherlock GO! 1. Helt ny forumbruker. 2. Hvem blir utstøtt fra trosamfunn? Folk som er på et AA program og har sprukket. 3. Lukket facebook gruppe for folk som har sprukket. Et skjult sted der selgere og kunder kan ta kontakt. 4. Brukernavn (a) Loc - (a) Coc. Eller (Angel) Locking for Cocain Kanskje det bare er jeg som har sett litt mye film i det siste Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du er så kynisk... Sjøl foretrekker jeg å anta at de som dukker opp på forumet er genuine. Det er tross alt ikke unaturlig for de som kommer seg unna kulter/sekter/lukkede trossamfunn (godt jobba!) å ønske å ha kontakt med andre i lignende situasjoner. Nå er vel også AA ganske religiøst preget, forresten - uten at jeg kjenner så godt til det. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du er så kynisk... Jeg vet det.. Jeg klarer bare ikke å la være. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du må leve en grusom eksistens. Du burde bli kristen, så kan du kose deg med boller, saft og dans! Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du må leve en grusom eksistens. Du burde bli kristen, så kan du kose deg med boller, saft og dans! Trenger ikke å bli kristen for å kose meg, men takk for vippefelle-forslaget. Jeg lever nok i den samme eksistensen som det du gjør, til tider kan den være ganske grusom. Men noen ganger er den ubeskrivelig vakker. Synes variasjon er bra, det ville nok blitt kjedelig ellers! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Trenger ikke å bli kristen for å kose meg, men takk for vippefelle-forslaget. Jeg lever nok i den samme eksistensen som det du gjør, til tider kan den være ganske grusom. Men noen ganger er den ubeskrivelig vakker. Synes variasjon er bra, det ville nok blitt kjedelig ellers! Men hvis du hadde hatt Jesus inni deg så ville alt vært ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hva babler du om? Å ete "jødelik" i form av velsignede småkjeks (altså ha han inni seg i magesekken)? Ville disse kjeksene mettet meg bedre, ville de gitt meg et sunnere kosthold etc. ?? Om noe helt annet: Se det var et artig tall, 13111 innlegg fra meg allerede Kjennes ut som jeg har trukket vinnerloddet i en basar eller noe.. Endret 8. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hva babler du om? Å ete "jødelik" i form av velsignede småkjeks (altså ha han inni seg i magesekken)? Jeg snakket egentlig om en slags metaforisk ting. Men... Ville disse kjeksene mettet meg bedre, ville de gitt meg et sunnere kosthold etc. ?? Ja. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Men hvis du hadde hatt Jesus inni deg så ville alt vært ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende. Hörru lilla rara söta snusk-gumman.. "Vis du bare prøver så vil du føle Jesus og hans hellige ånd komme inn i dag" *Sørlands dialekt* Jeg må smile litt hver gang jeg leser disse "overtalende" innleggene. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg må smile litt hver gang jeg leser disse "overtalende" innleggene. Se, Jesus gir deg allerede glede! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Men hvis du hadde hatt Jesus inni deg så ville alt vært ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende. Kan si det samme om Lucifer hvis du absolutt skal dra det dithen. Hvis man har en kukk inni seg så blir alt så ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende også Edit; Skriveleif. Endret 8. juli 2015 av Dante's Inferno 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis man har en kukk inni seg så blir alt så ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende også Du har slikt et skittent sinn, som ser innuendo der det overhodet ikke var tenkt noe slikt... Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg trodde vi pratet om kjærlighet her.. ikke Lucifers sensurerte deler. http://shamenun.com/ Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg trodde vi pratet om kjærlighet her.. ikke Lucifers sensurerte deler. http://shamenun.com/ Å... Jeg trodde vi snakket om kulter, lukkede trossamfunn og sånt, hvor de garantert har orgier. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 *Faith = undeveloped boys. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Men hvis du hadde hatt Jesus inni deg så ville alt vært ubeskrivelig mye mer... tilfredsstillende. Hvorfor det? Kan du forklare hvorfor? Er det ikke dette det hykleriet med jesus og lignende man prøver å komme vekk fra når man faller ut av sekter da? Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Vanskelig å si, siden jeg ikke har opplevd å bli tvunget ut av sekter selv. Kan hende det var noe med religionen som ga avhengighetsfølelse, som man ikke kan gjøre seg av med? Det kan jo være menneskene og ikke nødvendigvis religionen som fordriver deg ut. Se bare på han der frelste tidligere scientologi-fyren, han som var høyt på strå men som plutselig ble revet ned av sin høye hest i organisasjonen. Tom pus fikk jo forrang i systemet, fordi han var mye mer anvendelig. Husker ikke navnet på han som ble utstøtt i farten, men han elsket fremdeles å kunne bruke "analyse-apparatet" til fortsette "å hjelpe folk", selv etter at han ikke lengre var noe medlem i sekten. Endret 8. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå