Balboa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Når jeg installerer Max Payne2 for jeg beskjed om at "Your system does not have Agp accelration enable" hvor gjør jeg dette? Det er også slik at pc'n slår seg av når det blir mye som skjer på en gang i spillet. Dette skjer kun i dette spillet. Noen som har forslag? P4 2,53 Geforce 4 4800Se 768 MB ram Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmm, har hatt problemer med max payne 2 jeg også, f.eks, når jeg bruker bullet time, så blir skjermen orange / grå aktig. og jeg ser ingenting. akkurat det med AGP greie vet jeg ikke noe om, beklager. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg også!!! men det virker allikevel..klikket ok..prøv lavere oppløsning? Athlon 1200mhz 256sd ram 32mb geforce2 mx Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mener det er en innstilling i BIOS som slår på dette Lenke til kommentar
mr x Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 prøv og sette agp til x4 i smartgart(ati-kort) eller gå i bios hvis du har ge-force kort. er ikke sikkert ditt grafikkort(eller hk) støtter agp x8.. vet ikke om det er dette som er feilen.du kan jo prøve dette. har du innstalert driverene til hk ditt..? du kan jo gå inn på directx på programfiler og se om du kan ta testene der(direct 3d og direct draw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå