aklla Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hva er forskjell på alder og spille alder? Om det er det samme, hvorfor spesifikt spørre om spille alder og ikke bare alder? 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fikk PlayStation 1 i bursdag gave da jeg var 7år Har siden da eid 2 PS2 1 PS3 1 PSP og 1 PS4 Er 24 år ung nå Lenke til kommentar
ØlBrygger'n Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 47 år. Spilte Pong som var innebygd i en tv naboen hadde. må ha vært på mitden av 70 tallet engang. Første konsollen jeg eide sjøl var en Atari 2600 som virkelig fikk kjørt seg. Bestekompisen min hadde en Commodore 64. Luer på hvor mange timer vi satt klistra foran skjermen da? Må jo ha vært tusenvis. Midt på 80 tallet var jeg mye på byen i en liten kiosk i storgata. Hu som drev den het Martha. Og jeg var der i helgene i flere år og spillte bl. annet Ms PacMan og Pengo. Good times :-) På 90 tallet var det mest øl og rocke konserter det gikk i. Men i 98 kjøpte jeg ps1 og Tomb Raider. Og etter det har det vel gått slag i slag med ps 1-2-3 og 4. Har også hatt ett par 360 maskiner, men var strengt tatt aldri fan av den. Slik går no dagan... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Er 32 med samboer og barn og finner fremdeles tid til spill, selv om jeg er mer kresen på spill nå enn jeg var før. Har vel gamet siden 80 tallet jeg også Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Begynte ca da super nintendoen kom ut, og er 46.år nå Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 30 i år... Begynte å spille på SNES og en 286 før det. Første egne PC var en Pentium 133mhz med 16mb ram og 1mb skjermkort Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Foreldrene mine kjøpte TV og NES da jeg var 4 eller 5 år. Forelsket meg i Super Mario og Srartropics fra dag 1. Er 27 år nå Lenke til kommentar
Jehdbdicjdbej Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jente på 16, spiller alt Nintendo. Noe pc, playstation vita og ps2/ps4. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 22 år. De første spilla jeg spilte var spyro og crash bandicoot spillene til ps1. Var delvis innom Driver og Abe oddysee også. Min første spøiillkonsoll var en ps2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Sorry kompis, PC her. Kompis her er det bare ps4 one å wiiu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå