Gå til innhold

Hva er din spille alder?


ray001

Hva er din spille alder  

123 stemmer

  1. 1. Hva er din spille alder

    • Alder ifra 13-15år
    • Alder ifra 15-18år
    • Alder ifra 18-23år
    • Alder ifra 23-28år
    • Alder ifra 28-33år
    • Alder ifra 33-38år
    • Alder ifra 38-43år
    • Alder ifra 43-48år
    • Alder ifra 48-eldre


Anbefalte innlegg

Hva er din spille alder? Dvs alder du er nå, og ikke hvor lenge du har spilt.

 

Har lurt litt på hva alder din er som spiller på enten på Playstation eller XBOX

 

Type spill har jeg ikke lagt til.

 

Grunnen til jeg spør er at jeg selv er "for gammel" til å spille på en slik boks, og lurer på om jeg er alene.
Endret av ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hva er din spille alder?

 

Har lurt litt på hva alder din er som spiller på PS1 - PS2 - PS3 - PS4.

 

Type spill har jeg ikke lagt til.

Prøv å omformuler deg litt, PS1-4 er ikke spilltype, de er plattformer, og hva har alder med plattformen å gjøre?

Lenke til kommentar

Begynte å spille når jeg var 8 år. Nærmer meg skummelt fort 37 år nå. Så har hatt denne interessen og spilt nå i 29 år. Har kjøpt PS1,PS2,PS3 og PS4 på lansering og Playstation har alltid hatt vært med meg etter som denne hobbyen har utviklet seg igjennom årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje dårlig formulert her ja.

 

Grunnen til jeg spør er at jeg selv er "for gammel" til å spille på en slik boks, og lurer på om jeg er alene.

Og lurer på alderen som bruker/spiller på Playstation(Samme om det er PS1 eller PS4).

 

 

Hva menes med spillealder egentlig?

Den alderen du er nå, og spiller på en av Playstation konsollene.

 

 

 

Hva er din spille alder?

 

Har lurt litt på hva alder din er som spiller på PS1 - PS2 - PS3 - PS4.

 

Type spill har jeg ikke lagt til.

Prøv å omformuler deg litt, PS1-4 er ikke spilltype, de er plattformer, og hva har alder med plattformen å gjøre?

 

Det er ikke spill type jeg er ute etter, bare alder du er nå, og spiller på en Playstation konsoll(PS1 til PS4).

Hvordan skulle jeg ha formulert meg til bedre? Jeg forrandre 1 post til annen formulering, om du finner bedre formulering :-)

 

 

Alderen min eller hvor lenge jeg har spilt?

Alder nå, og ikke hvor lenge du har spilt.

 

 

Begynte å spille når jeg var 8 år. Nærmer meg skummelt fort 37 år nå. Så har hatt denne interessen og spilt nå i 29 år. Har kjøpt PS1,PS2,PS3 og PS4 på lansering og Playstation har alltid hatt vært med meg etter som denne hobbyen har utviklet seg igjennom årene.

Ok, da trykker man på 

  1.  Alder ifra 33-38år

Og trykker på avstemingns knappen :-)

Lenke til kommentar

Man blir vel aldri for gammel til slikt :) Prøver noen å si det motsatte får du bare smile hyggelig til dem, så får de tolke det som de vil :p

 

Har holdt på side det glade 80-tallet og det hele begynte med en Sega Master System og sporadisk NES/SNES/Amiga hos venner , og er 29 år ung!

 

Men at det blir mindre tid, og at man blir mer kresen med årene..det er sikkert og visst.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At spill er leketøy for barn er mest en fordom mediet pådro seg i begynnelsen, da det var nytt og skummelt for voksne som ikke selv hadde vokst opp med det. Vi som begynte å spille da, har ikke sluttet. Og mange åpenhjertige eldre har tatt dataspillene til seg - sjefen er seksti, han og kona koser seg med Skyrim. Du er ikke for gammel til å spille. Gjennomsnittsalderen på dataspilleren er 31 år, noe som er påfallende nært gjennomsnittsalderen på alle mennesker som finnes i dag, som er 32.

Ingen løfter et øyenbryn ved synet av to pensjonister som spiller sjakk.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller egentlig på både konsoll og PC, hvert sitt bruk. Mange spill som er mye bedre på konsoll med tanke på tastatur VS gamepad.

 

Må jo nevne at jeg ikke har gått til innkjøp av "next gen" konsoll fordi det er for dyrt når jeg bare ønsker meg et par spill og fortsatt har mange spill på Steam jeg må bli ferdig med. Ga bort min PS3 fordi jeg var ferdig med spillene der :)

 

Edit; Er 30+ og et par i familien min er 30+, de spiller kun Smite for tiden.

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Spiller egentlig på både konsoll og PC, hvert sitt bruk. Mange spill som er mye bedre på konsoll med tanke på tastatur VS gamepad.

 

Har aldri forstått dere som stadig tar opp tastatur VS gamepad osv. Jeg har brukt PC'en med gamepad siden tidenes morgen og har hatt null problem med det. Så enkelt som det er i dag er det ikke noe vanskeligere eller mer tungvindt å bruke en kontroller på PC enn på konsoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spiller egentlig på både konsoll og PC, hvert sitt bruk. Mange spill som er mye bedre på konsoll med tanke på tastatur VS gamepad.

 

Har aldri forstått dere som stadig tar opp tastatur VS gamepad osv. Jeg har brukt PC'en med gamepad siden tidenes morgen og har hatt null problem med det. Så enkelt som det er i dag er det ikke noe vanskeligere eller mer tungvindt å bruke en kontroller på PC enn på konsoll.

 

 

Bruker selvfølgelig gamepad på PC jeg også, men noen spill klarer jeg bare ikke spille på PC uansett :blink: Når jeg tenker konsoll så er det jo eksklusive spill mange av gangene, stort sett Nintendo selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-imMmrOha

blir 30 i år jeg, har spilt fra jeg fikk kloa i min første konsoll, en sega mega drive 16 bit, Uten minnekort. da var jeg vel kanskje omkring 7-8 år. Gubben spiller ikke, og vil heller ikke prøve:-/
Å runde et spill i ei økt der var tungt, men gikk av og til:)

Endret av Slettet-imMmrOha
Lenke til kommentar

39 her, nærmer meg 40.
Har vært med siden Pong.

Jepp. Fattern var sjømann, og kom tidlig på 80-tallet hjem fra Japan med en C.I.C Pong Home Console.

Så det blir godt og vel 33 år med gaming på meg.

Men har hoppet rimelig mye over PC-gaming, da det for meg alltid handlet om "mer minne, nytt grafikkort, raskere,cpu, enda mer minne, enda et grafikkort, nok en cpu. osv."

Et av mine beste spillminner er å bruke en avspaseringsdag fra jobben, for å sitte i Xbox360-launch-kø utenfor Elkjøp med en termos kakao.
Vite at jeg var nummer 3 i køen, og så få vite at de hadde 5 konsoller tilgjengelig i butikken.
Hjem med Perfect Dark, Kameo og Project Gotham Racing.
Det er faktisk et av mine beste spillminner, selv om minnet knapt er 10 år gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...